Nowy klient Saatchi & Saatchi

Visa Europe powierzyła agencji Saatchi & Saatchi Poland przygotowanie oraz realizację dwóch kampanii

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Visa Europe powierzyła agencji Saatchi & Saatchi Poland przygotowanie oraz realizację dwóch kampanii marki Visa w Polsce: wizerunkowej oraz promocyjnej. Polski oddział agencji odpowiada również za wdrożenie oraz koordynację kampanii na rynkach 6 krajów europejskich: Czech, Węgier, Słowenii, Litwa, Łotwy oraz Estonii. Adaptacja kampanii w tych krajach przygotowana została przez lokalne oddziały agencji, Saatchi & Saatchi Poland nadzoruje natomiast działania w zakresie:" Pracy kreatywnej " Współpracy z miejscowymi bankami biorącymi udział w promocji" Wszelkich legalnych aspektów związanych z organizacją loterii promocyjnej w poszczególnych krajach, która jest jednym z działań podejmowanych w ramach kampanii

Przygotowanie obydwu kampanii objęło następujące etapy:1. Adaptacja przygotowanej przez Saatchi & Saatchi UK kampanii wizerunkowej.Głównym celem kampanii wizerunkowej jest wprowadzenie nowej strategii marki Visa, zgodnej z przewodnim komunikatem kampanii: "Twoja Visa do przyszłości". Każdy z nas codziennie podejmuje tysiące decyzji, nie zależnie od tego, czy są one przemyślane, czy też  wynikają z  sytuacji, Visa pomaga nam je zrealizować. Kampania podkreśla, że "Visa jest kartą, która kreuje naszą przyszłość".

Kampania wizerunkowa w Polsce rozpoczęła się 2 listopada. 30 i 10 sekundowe spoty reklamowe emitowane były w kanałach ogólnopolskich: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN 7, TV 4, oraz wybranych kanałach telewizji kablowych: TVN 24, Discovery, Hallmark, Club, AXN, Europa Europa, Planet, National Geographic, Reality TV, Fox Kids. 30 sekundowe spoty zatytułowane są "Gitara" oraz "Historia" natomiast 10 sekundowe to "Ciasto" i "Czarna sukienka".Zakupem mediów zajmuje się Mediaedge:cia Poland.

2. Stworzenie przez Saatchi & Saatchi Poland kampanii promocyjnej, spójnej z kampanią wizerunkową.Kampania promocyjna karty Visa ma przede wszystkim doprowadzić do zwiększenia częstotliwości użycia kart w punktach sprzedaży. Celem kampanii jest również zmiana postrzegania marki Visa na bardziej popularną. Punktem wyjścia jest "transformacja" rzeczy niedrogich, w przedmioty wartościowe- nagrody w loterii (samochód, zestawy kina domowego). W kampanii S&S zakupiony miś, torebka lub krawat "za kilka tygodni może być tyle wart, ile samochód".  Działania reklamowe mają ściśle sprzedażowy charakter.

W polskiej edycji promocji bierze udział ponad 30 banków, które otrzymały komplet materiałów BTL (ulotki, plakaty, ekrany bankomatowe) do indywidualnej adaptacji. Promocja jest wspierana specjalnym konkursem w Radiu ZET: "Vis-a-Vis", który rozpoczyna się 22 listopada 2004 r.

W polskich mediach kampania promocyjna trwa od 15 listopada 2004 r. Przekazy reklamowe zostaną opublikowane w tytułach ogólnopolskich: Gazecie Wyborczej, Polityce, Newsweeku, Przekroju, Gali, To i Owo, Angorze, National Geographic, Avanti oraz w tygodniku Wprost. Kampania radiowa obejmie przede wszystkim Radio ZET oraz stacje regionalne: Wanda 92,5 FM Złote Przeboje, Region Kraków, Planeta, Fama-Kielce, Eska - Wrocław, Eska - Poznań, Eska - Olsztyn, Eska - Łodź, Eska - Kielce, Eska - Gorzów, Eska - Bydgoszcz, Eska - Białystok, EL-Elbląg. Na potrzeby kampanii działa również specjalnie stworzona strona internetowa www.PromocjaVisa.plZakupem mediów zajmuje się Mediaedge:cia Poland.

Klient: Visa Europe.Przedstawiciel Klienta: Tomasz Owoc - Szef Marketingu w biurze Visa Europe w Polsce. Przedstawiciele Agencji Saatchi & Saatchi Poland: Dyrektor Kreatywny: Jacek SzuleckiDyrektor Artystyczny: Agnieszka Niska, Andrzej RatajczykCopywriter: Max Olech, Jarek KamińskiDział Client Service: Anna Pańczyk - Group Account Director, Dorota Krasnodębska - Account Supervisor, Katarzyna Zdunek - Account Executive.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim