Pierwsze zmiany czytelnicy „Gazety Bankowej” dostrzegą w wydaniu wakacyjnym. Każdej sekcji został przyporządkowany odpowiedni kolor. Od tego wydania materiałem otwierającym będzie duży tekst (np. wywiad lub materiał śledczy), w którym opisany zostanie główny temat numeru.
Zmianie ulec ma layout nowej „Bankowej”, który będzie bardziej minimalistyczny. Na okładce - tak jak do tej pory - pojawiać się będą czarno-białe zdjęcia.
Kolejną poważną zmianą jest rezygnacja z krótkich informacji i likwidacja sekcji „Banknotki”. - Jako miesięcznik nie zamierzamy się ścigać na newsy. Uważam, że nie po to nasi czytelnicy kupują „Gazetę Bankową” żeby czytać o tym, co mogą znaleźć w internecie - tłumaczy Wojciech Surmacz.
W wydaniu wrześniowym „Gazety Bankowej” pojawią się trzy nowe działy - historyczny, zagraniczny i dział poświęcony giełdzie. - Chcę zmienić postrzeganie „Gazety” z miesięcznika zamkniętego na sektor finansów, ubezpieczeń i bankowości na magazyn z szeroko pojętą publicystyką - opisuje cel zmian Wojciech Surmacz.

Wojciech Surmacz został redaktorem naczelnym „Gazety Bankowej” na początku maja (więcej na ten temat).Spółka Fratria przejęła wydawanie „Gazety Bankowej” od swojego większościowego udziałowca spółki Apella w października ub.r. (więcej na ten temat).











