Nowy magazyn motoryzacyjny Agory

W czwartek 26 stycznia rusza kampania promująca "Magazyn Wysokie Obroty" - nowy miesięcznik motoryzacyjny Agory.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pierwszy numer magazynu pojawi się w sprzedaży w piątek 27 stycznia w nakładzie 100 tys. egzemplarzy. „Magazyn Wysokie Obroty” jest kolejnym nowym magazynem wprowadzonym na rynek przez Agorę w ciągu ostatnich dwóch lat.

Z dużym entuzjazmem przygotowujemy „Magazyn Wysokie Obroty”, ponieważ wiemy, że stworzy on nową jakość na polskim rynku magazynów o tematyce motoryzacyjnej. Nikt tak tu jeszcze nie pisał o samochodach! Wierzymy, że dzięki temu szybko zdobędziemy uznanie czytelników – powiedział  Jarosław Matuszewski, dyrektor marketingu grupy czasopism Agory.

„Magazyn Wysokie Obroty” pojawi się na rynku w miejsce wydawanego od 2003 roku miesięcznika „Auto+”. Tworzony będzie przez połączoną redakcję „Gazety Wysokie Obroty” - czwartkowego bezpłatnego dodatku do „Gazety Wyborczej” - i miesięcznika „Auto+”. Redaktorem naczelnym pisma został Artur Włodarski, który jest jednocześnie naczelnym dodatku "Gazeta Wysokie Obroty". Dodatek „Gazety” będzie się nadal ukazywał, pojawi się w nim więcej tekstów newsowych, poradniczych, więcej też będzie informacji o samochodach używanych.

Nowy magazyn motoryzacyjny Agory będzie pismem z pogranicza czasopisma motoryzacyjnego i lifestyle’owego, skierowanym do wymagających czytelników. Poza elementami sprawdzonymi, jak testy porównawcze wybranych modeli, minitesty czy porównania aut oraz tabel z cenami wybranych modeli wszystkich samochodów, w magazynie znajdą się nowe rubryki: „Jazda gwiazdą” - reporterski opis podróży wspaniałym samochodem, w którym autor podzieli się z czytelnikami swoimi przeżyciami i emocjami; w pierwszym numerze autorzy proponują relację z jazdy  Ferrari F430 i Mercedesem McLarenem SLR; „Rzadkie, drogie, wyjątkowe” – prezentacja designerskich cacek, wytwarzanych w krótkich seriach, zazwyczaj w małych firmach; w pierwszym numerze - niemiecka firma Wiessman oraz sekcje poświęcone sportowi (cykl „Najsłynniejsi kierowcy świata” – w nowym numerze Juan Manuel Fangio), projektantom i stylistom samochodowym (sylwetka Chrisa Bangle’a – twórcy nowych modeli BMW) czy tuningowi (fabrycznemu i indywidualnemu oraz akcesoriom). Nowością będzie też sekcja poświęcona znanej postaci i jej motoryzacyjnym pasjom i zamiłowaniom (w pierwszym numerze sylwetka Bogusława Lindy).

Kampania promocyjna „Magazynu Wysokie Obroty” obejmie prasę („Gazeta Wyborcza”, „Metro”  „Nowy Dzień”), czasopisma Agory, internet (Gazeta.pl, Idg.pl. GaduGadu, serwisy motoryzacyjne) oraz radio (Radio Zet i RMF FM) a także outdoor. Za zakup powierzchni w serwisach internetowych odpowiada dom mediowy Starcom Next. Wydawca ustalił cenę pierwszego numeru magazynu na 4,90 zł.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online