Nowy miesięcznik dla kobiet

'M jak mama' - to tytuł nowego miesięcznika wprowadzanego przez Wydawnictwo Murator.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Pismo zadebiutuje na rynku 21 lutego. Obok „Zdrowia” i katalogu „Dziecko, zakupy i my”, „M jak mama” jest kolejnym produktem Wydawnictwa o tematyce zdrowotnej, skierowanym do kobiet.

„„M jak mama” to pismo dla kobiet, w którym kobieta jest podmiotem, a nie dodatkiem do dziecka. Jest to element, który odróżnia nasz magazyn od pism parentingowych” – podkreśla Katarzyna Białek, dyrektor strategiczny Wydawnictwa Murator.

         

Pismo ma podtytuł „Poradnik kobiet w ciąży”. Jest adresowane do kobiet w ciąży (od poczęcia do porodu), w połogu, mam maluchów 0-3 miesięcy. Jego odbiorcami są osoby z wykształcenie średnim i wyższym, mieszkanki dużych i średnich miast. „M jak mama” to również magazyn dla osób starających się o dziecko.

W „M jak mama” znajdują się informacje dotyczące każdej dziedziny życia kobiety w ciąży i w pierwszych miesiącach po porodzie. Pismo pomaga zrozumieć zmiany zachodzące w ciele i psychice kobiety oczekującej dziecka, dodaje otuchy, uspokaja. Podpowiada, jak wyglądać pięknie, dobrze się odżywiać, dbać o formę fizyczną i psychiczną. Porusza tematy ciąży z problemami, możliwości współczesnej medycyny, problemów partnerskich, samotnego macierzyństwa, zawiera aspekty prawne. Prezentuje produkty, które mają poprawić komfort życia ciężarnej: od kosmetycznych i odzieżowych po wyposażenie wnętrz - podano w komunikacie.

Obok tekstów typowo poradniczych w „M jak mama” pojawią się reportaże, portrety znanych mam, sondy, wywiady, zwierzenia czytelniczek. Magazyn chce będzie wyjaśniać, podpowiadać, radzić i odpowiadać na pytania czytelników, ale również chce dać im możliwość wypowiedzenia się – na łamach pisma i na forum dyskusyjnym w internecie.

Nad zawartością merytoryczną pisma czuwa rada programowa złożona z specjalistów z całej Polski: ginekologów, położników, endokrynologów, psychologów, neonatologów, dietetyków, położnych itd.

Wprowadzeniu pisma na rynek towarzyszy kampania w mediach. Od 20 do 25 lutego będą ukazywały się spoty telewizyjne w stacjach: Telewizja POLSAT, TVN, TVN 7, TV4, TVN Style, Discovery, Tele 5 oraz kanałach At Media. Reklama prasowa pojawi się w magazynach "M jak Mieszkanie", "Murator", "Zdrowie", "Zbuduj Dom", "Podróże" i "Dobre Wnętrze" oraz w prasie branżowej. Promocja w internecie obejmuje serwisy. http://www.poradnikzdrowie.pl/, http://www.muratordom.pl/ oraz http://www.podroze.pl/.W gabinetach lekarskich, szkołach rodzenia, przychodniach ginekologicznych i oddziałach patologii ciąży na terenie całej Polski zostaną rozwieszone plakaty.

Kreację telewizyjną przygotowała firma Adah Advertising, media zaplanował dom mediowy MindShare oraz Dział Marketingu Pism Kobiecych Wydawnictwa Murator.

Tytuł: „M jak mama”Podtytuł: Poradnik dla kobiet w ciążyRedaktor naczelny: Iza RadeckaCzęstotliwość ukazywania się: miesięcznikNakład: 80 tys. egz.Format: 210 x 280 mmObjętość: 96+4Cena: 2,99 zł

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"