Nowy miesięcznik dla mężczyzn Agory

'Smart - informator o nowościach rynkowych', nowy miesięcznikshoppingowy Agory skierowany do mężczyzn zadebiutuje 5 październikabr.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Magazyn przeznaczony jest dla mężczyzn, którzy interesują sięnowościami. W "Smarcie" znajdą informacje o właśnie wchodzących narynek produktach - nowych telefonach komórkowych, komputerach,aparatach cyfrowych, odtwarzaczach mp3, samochodach. Prezentowanebędą również kosmetyki, alkohole i gadżety. W każdej kategoriiredakcja miesięcznika wybiera "premierę miesiąca". Przegląduzupełniają rankingi sprzedaży i lista sklepów. W pierwszym numerze"Smarta" znajduje się opis blisko 200 nowości.

Zdaniem Jarosława Matuszewskiego, redaktora naczelnego "Smarta",magazyn, którego pierwszy numer ukaże się w nakładzie 120 tys.egz., znakomicie uzupełnia dotychczasową ofertę miesięczników dlamężczyzn:

- "Smart" to unikalny na rynku projekt, który idzie w ślad zarosnącym zainteresowaniem tematyką shoppingową. Sądzimy, że możezainteresować wielu czytelników i dołączyć w wynikach sprzedażowychdo czołowych czterech pism męskich.

"Smart" ukaże się w sprzedaży 5 października w cenie 4,90 zł.Objętość pierwszego wydania to 148 stron, z czego kilkanaście toreklamy; format - 172 x 228 mm. Projekt graficzny przygotowałaAleksandra Jasińska, a szefostwo artystyczne nad pismem objęłaNatalia Przywara.

Grupa celowa pisma to mężczyźni w wieku 20-45 lat, wykształceni,mieszkający w miastach powyżej 100 tys., aktywni konsumenci,czytelnicy prasy codziennej, tygodników opinii i magazynów dlamężczyzn.

Debiut miesięcznika wspiera kampania promocyjna w stacjachtelewizyjnych (m.in. TVN Turbo, TVN24), w prasie (czasopisma Agory,"Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Wprost" i "Focus"), wradiostacjach Agory, a także w Internecie (m.in. Wp.pl, Allegro.pl,Interia.pl, Gazeta.pl, Ceneo.pl). Dodatkowe działania reklamoweobejmą punkty sprzedaży prasy.

Kampanię w telewizji zaplanował dom mediowy Starlink, spotprzygotowały Studio Odeon i Dział Marketingu Czasopism Agory.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online