Nowy miesięcznik wchodzi na rynek

Już we wrześniu ukaże się pierwszy numer miesięcznika dla branży hotelowej - 'Hotel Profit. Biznes bez tajemnic'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wydawcą miesięcznika jest Forten Media Sp. z o.o. z Gdańska.

Pismo skierowane jest do kadry menedżerskiej i właścicieli krajowych hoteli i największych obiektów noclegowych. Redaktor naczelną została Aneta Marczak, była naczelna Świata Hoteli, a wcześniej redaktor regionalnych mutacji Dziennika Bałtyckiego i dziennikarz Gazety Wyborczej.

 Zespół Hotel Profit tworzą doświadczeni dziennikarze i fachowcy z doświadczeniem w największych krajowych redakcjach. Redakcja Hotel Profit liczy sześć osób.

- Mamy doświadczony zespół dziennikarzy wspierany przez konsultantów z firmy doradczej Forten, która zarządza i uruchamia projekty hotelowe. Dzięki takiej synergii jesteśmy postrzegani jako fachowcy w mediach i profesjonaliści w branży hotelarskiej - mówi Aneta Marczak, naczelna Hotel Profit. Nowy miesięcznik będzie pismem biznesowym - w połowie inwestycyjnym, a w połowie będzie opisywać trendy w europejskim hotelarstwie. Hotel Profit ma przede wszystkim służyć radą hotelarzom i podpowiadać jak zdobyć nowych gości i powiększać przychody z działalności. - Będziemy najsilniejsi na rynku w testach urządzeń dla hoteli. Nikt tego nie robi regularnie - dodaje Marczak.

Miesięcznik ukaże się w nakładzie 4 tys. egzemplarzy. Będzie dostępny w prenumeracie. Ok. 80 proc. nakładu trafi do czytelników za pomocą poczty. Pozostały nakład będzie rozprowadzany na targach i w czasie ważnych wydarzeń branżowych. Już po wydaniu pierwszego numeru pismo zostanie zgłoszone do ZKDP.

Hotel Profit bardzo szybko chce zająć pierwsze miejsce na rynku przychodów z reklamy.

- Będziemy potrzebowali około 16 miesięcy, żeby płatna prenumerata naszego miesięcznika była największa na rynku - mówi Marczak. Obecnie dwa pierwsze miejsca pod względem posiadania płatnych prenumeratorów zajmują miesięczniki Hotelarz i Świat Hoteli. Oba pisma oscylują wokół 1500 płatnych subskrybentów.

Forten Media jeszcze we wrześniu zamierza wydać kolejny miesięcznik - Event Profit. Biznes bez tajemnic - w całości poświęcony branży konferencyjnej. W tej chwili gdański wydawca uzupełnia zespół i redakcję tego tytułu. Oprócz projektów miesięcznikowych spółka organizuje cykliczny Kongres Biznesu Hotelarskiego Hotel&Event Profit (4-5 października, Hotel InterContinental, Warszawa) oraz wydaje dwa tygodniowe serwisy inwestycyjne skierowane do branży hotelowej i konferencyjnej.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"