Nowy nośnik reklamy zewnętrznej

Agencja reklamowa Velvet Art wprowadziła na polski rynek nowy nośnik reklamy zewnętrznej - Postfilea

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zrealizowanie tego pomysłu było możliwe dzięki podpisaniu długoterminowej umowy z Pocztą Polską.

POSTFILEä to ochronne etui na wszystkie pokwitowania, dowody wpłaty i wypłaty klientów Poczty Polskiej. Oprócz funkcji etui ochronnego POSTFILEä służy klientom również do archiwizacji dowodów wpłat z danego miesiąca, więc jego żywotność dzięki temu jest dużo dłuższa.

Są one wręczane klientom w placówkach Poczty Polskiej obejmujących 309 miast z łącznym nakładem 3,5 mln szt. miesięcznie w skali całego kraju.

- Nowe medium ma szanse stać się podstawowym nośnikiem reklamy bezpośredniej. Wskazuje na to wysoka postrzegalność reklamy oraz częsty, minimum 3 krotny kontakt z POSTFILEä jak również niski koszt dotarcia - powiedział Rafał Czyszewski wiceprezes agencji Velvet Art.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"