Nowy Opel Astra w reklamach z Jürgenem Kloppem „drażni klasę wyższą” (wideo)

Pod hasłem „Nowa Astra drażni klasę wyższą” trwa kampania reklamowa samochodu Opel Astra. Akcję, m.in. z udziałem niemieckiego trenera piłkarskiego Jürgena Kloppa, przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, 180heartbeats + Jung von Matt, Carat, Posterscope Polska i Amnet Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy podkreślają najważniejsze walory nowej wersji Opla Astry: lżejszą i bardziej sportową sylwetkę oraz efektywność, a także elementy charakterystyczne dla samochodów klasy premium, m.in. ergonomiczne fotele z certyfikatem AGR oraz system OnStar pełniący funkcję osobistego opiekuna kierowcy.

W jednym ze spotów występuje niemiecki trener piłkarski Jürgen Klopp, który od kilku lat jest ambasadorem reklamowym Opla.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet (reklamy display i wideo na największych portalach horyzontalnych, informacyjnych, sportowych, w serwisach motoryzacyjnych i biznesowych, na Facebooku i YouTube) oraz outdoor (głównie backlighty na terenie Warszawy, Krakowa, Śląska oraz Trójmiasta).

Ponadto na facebookowym fanpage’u Opla 11 listopada wystartował konkurs „Dynastia Astry”, w którym można wygrać weekend w luksusowym hotelu SPA. Z kolei w piątek 13 listopada po Warszawie poruszał się nowy Opel Astra z systemem OnStar. By wygrać darmowy przejazd samochodem oraz możliwość udziału w odcinku programu „20 m2” Łukasza Jakubiaka należało odszukać pinezkę z logiem OnStar.

Kreacją i adaptacją reklam na polski rynek zajęły się agencje Scholz & Friends Warszawa i 180heartbeats + Jung von Matt, a za realizację działań oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają: Carat Polska, Posterscope Polska oraz Amnet Polska.

Kampania potrwa do końca listopada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa