Reklamy podkreślają najważniejsze walory nowej wersji Opla Astry: lżejszą i bardziej sportową sylwetkę oraz efektywność, a także elementy charakterystyczne dla samochodów klasy premium, m.in. ergonomiczne fotele z certyfikatem AGR oraz system OnStar pełniący funkcję osobistego opiekuna kierowcy.
W jednym ze spotów występuje niemiecki trener piłkarski Jürgen Klopp, który od kilku lat jest ambasadorem reklamowym Opla.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet (reklamy display i wideo na największych portalach horyzontalnych, informacyjnych, sportowych, w serwisach motoryzacyjnych i biznesowych, na Facebooku i YouTube) oraz outdoor (głównie backlighty na terenie Warszawy, Krakowa, Śląska oraz Trójmiasta).
Ponadto na facebookowym fanpage’u Opla 11 listopada wystartował konkurs „Dynastia Astry”, w którym można wygrać weekend w luksusowym hotelu SPA. Z kolei w piątek 13 listopada po Warszawie poruszał się nowy Opel Astra z systemem OnStar. By wygrać darmowy przejazd samochodem oraz możliwość udziału w odcinku programu „20 m2” Łukasza Jakubiaka należało odszukać pinezkę z logiem OnStar.

Kreacją i adaptacją reklam na polski rynek zajęły się agencje Scholz & Friends Warszawa i 180heartbeats + Jung von Matt, a za realizację działań oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają: Carat Polska, Posterscope Polska oraz Amnet Polska.
Kampania potrwa do końca listopada.











