Nowy pracownik Zespołu Badań Wirtualnej Polski

Z dniem 3 kwietnia pracę na stanowisku Koordynatora ds. Badań i Analiz w Wirtualnej Polsce rozpoczęła Małgorzata Kaczmarczyk.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Małgorzata Kaczmarczyk ukończyła socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim. W latach 1996-1997 kierowała projektami badawczymi w Instytucie Badań Rynku i Opinii Publicznej “CEM”, następnie (1998-2002) pracowała kolejno w Dziale Badań Rynku oraz Dziale Marketingu i Sprzedaży WIZJI TV/UPC. Do jej obowiązków, jako Kierownika Produktu, należało m.in. przeprowadzanie badań marketingowych (badania satysfakcji, wizerunkowe, dotyczące rozwoju oferty) oraz przygotowanie strategii marketingowych, sprzedażowych i programów lojalnościowych. W 2003 roku została Kierownikiem Działu Badań Ilościowych w Gemius S.A. Odpowiadała tu m.in. za rozwój oferty badawczej, nadzorowała badania ilościowe, prowadziła kompleksowe projekty badawcze.

W Wirtualnej Polsce do jej obowiązków należy m.in. opracowywanie raportów i analiz na potrzeby sprzedażowe oraz promocyjne spółki, przygotowywanie raportów analitycznych dotyczących Wirtualnej Polski, jej rozwoju, sytuacji rynkowej, obrazu na tle konkurencji, koordynacja badań dotyczących WP realizowanych przez podmioty zewnętrzne, projektowanie wewnętrznych badań ilościowych.

Stanowisko Koordynatora ds. Badań i Analiz jest nową pozycją w strukturze Wirtualnej Polski.

Małgorzata Kaczmarczyk w wolnym czasie podróżuje, jeździ na rowerze i chodzi na piesze wycieczki. Najlepiej odpoczywa w Krakowie i jego okolicach, skąd pochodzi.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska