Początek kampanii Saatchi & Saatchi dla Millenium planowany jest na 8 listopada. Podstawowym jej celem będzie skłonienie klientów do założenia lokaty MilleOkazja. Kampania, z uwagi na ściśle sprzedażowy charakter, zostanie wsparta działaniami BTL w oddziałach banku na terenie całego kraju - plakatami, ulotkami oraz naklejkami na okna oddziałów.
MilleOkazja to nowy produkt w ofercie banku Millenium. Jest to 3 - miesięczna lokata automatycznie odnawialna na kolejne kwartały (maksymalnie do 12 miesięcy), z możliwością uzyskania oprocentowania nawet do 7%. Myślą przewodnią kampanii Saatchi & Saatchi jest porównanie nowoczesnego produktu Millenium do szybkiego samochodu i atrakcyjnej kobiety. W przekazie komunikacyjnym lokata terminowa MilleOkazja to "okazja, której nie można przegapić".

Działania reklamowe podejmowane w ramach kampanii obejmą przede wszystkim telewizję. Główny bohater spotu "zaplątany" w sweter w humorystyczny sposób zwraca nam uwagę na to, że lokata z tak atrakcyjnym oprocentowaniem jest, jak atrakcyjna kobieta czy szybki samochód, ofertą limitowaną i należy ją szybko "łapać". Reklama telewizyjna emitowana będzie w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN 24, Canal Plus, Discovery i Animal Planet.
Klient: MillenniumPrzedstawiciele Klienta: Beata Krupińska, Katarzyna TomaszewskaPrzedstawiciele Agencji: Aneta Świercz - Grądkowska, Aleksandra Koppa, Kamila GórskaDyrektor Kreatywny: Jacek SzuleckiCopywriter: Jakub KorolczukDyrektor Artystyczny: Ryszard Sroka











