Spot TV jest przygotowany w postaci kreskówki,, wykorzystującnajnowsze trendy animacji 2D.
Kampania reklamowa JOJO Super Cola potrwa do końca sierpnia iobejmować będzie stacje ogólnopolskie TVP, Polsat a także stacjedziecięce: Cartoon Network, ATKids, Animal Planet.
Oprócz spotu TV założono również sponsoring programów dladzieci.
Kampanię telewizyjną przygotowała agencja LOWE GGK Warszawa.
Stopka produkcyjna:Klient: Nestle Polska SAKluczowe osoby odpowiedzialne za projekt ze strony klienta:Paweł Patyra - Confectionary Business DirectorMarzena Maciąg-Urbańska - Brand ManagerAgencja: LOWE GGK WarszawaZespół Client Service: Maciej Łapiński, Renata HejdukZespół kreatywny (copywriter, art director): Piotr Dugin, AnnaNałęckaDyrektor Kreacji: Kinga GrzelewskaReżyser animacji: Leszek Nowicki.












