Nowy program lojalnościowy LOT-u

Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły nowy program lojalnościowy pod nazwą 'LOT dla Firm'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Za każdy przelot na firmowe konto w programie naliczane są punkty, które następnie można wykorzystać na nagrody. To sposób na motywowanie pracowników lub nagradzanie kontrahentów. W programie zarejestrowanych jest już kilka tysięcy polskich firm.

– Korzyści dla firm z uczestnictwa w programie są oczywiste. Oszczędność czasu i pieniędzy, możliwość motywowania bez dodatkowych nakładów najlepszych pracowników czy zacieśniania partnerskich relacji z kontrahentami i kluczowymi klientami – mówi Dorota Haller, dyrektor Biura marketingu i produktu w PLL LOT. – „LOT dla Firm” daje przedsiębiorcy, o czym warto pamiętać, również możliwość wykorzystania zgromadzonych punktów na wyjazd prywatny np. na wakacje – dodaje.

Punkty za bilety zakupione w Polsce firmy mogą gromadzić za przeloty nie tylko LOT-em, ale również Lufthansą i Austrian. Swoje przystąpienie do programu zapowiedzieli również inni przewoźnicy z sojuszu Star Alliance. Punkty w programie „LOT dla Firm” naliczane są na konto firmy niezależnie od punktów w programie „Miles & More”.

Punkty zebrane w programie wykorzystać można na bilety-nagrody LOT-u lub pozostałych linii uczestniczących w programie, podwyższenie klasy podróży, zamówienie pakietów składających się z przelotu i pobytu w hotelu w wybranych miastach Europy. Otrzymane nagrody można przekazać dowolnej, wybranej osobie – pracownikowi, klientowi, partnerowi w interesach.

– Okazało się, że stworzenie takiego programu 3 lata temu było przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Obecnie postanowiliśmy go całkowicie odnowić. Dzięki uczestnictwu naszych partnerów ze Star Alliance i innych partnerów nielotniczych nowy program jest teraz jeszcze bardziej atrakcyjny i stwarza nawet małym firmom, które korzystają z podróży lotniczych, szansę czerpania z tego wymiernych korzyści – mówi Karina Błotnicka-Bednarek odpowiedzialna za projekt „LOT dla Firm”.

Program skierowany jest do firm, które nie mają podpisanej z LOT-em umowy korporacyjnej. – Jestem przekonana, że „LOT dla Firm” spotka się z ciepłym przyjęciem przedsiębiorców. Po przystąpieniu Polski do UE nasz rynek usług lotniczych został uznany przez IATA za drugi po Chinach pod względem dynamiki rozwoju. Polacy, w tym przedsiębiorcy, podróżują coraz częściej – LOT dla Firm trafia w sedno ich oczekiwań – dodaje Dorota Haller.

Z myślą o programie powstał specjalny serwis internetowy www.lotdlafirm.com, dzięki któremu każdy z uczestników programu może on-line zakupić bilet na połączenia LOT z automatycznym naliczeniem punktów, sprawdzić stan konta oraz historię wszystkich przelotów i transakcji, czy zamówić nagrodę u każdego z partnerów programu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"