Nowy projekt agencji Pleon

Pleon na zlecenie firmy Colgate-Palmolive przygotował i realizuje działania media relations dla nowej pasty Colgate Max Świeża Limonka.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ich ramach przygotował wspólnie z instytutem SMG/KRC badanie dotyczące skojarzeń Polaków ze świeżością.

Wyniki pokazały, że większość Polaków kojarzy świeżość z czystością i zapachem. Rezultaty badania wykorzystane zostały w komunikacji do mediów. Działaniami media relations objęte zostały wybrane tytuły prasy zdrowotnej, kobiecej oraz stomatologicznej.

Colgate Max Fresh Świeża Limonka to nowy wariant past Colgate Max Fresh. Pasty te jako jedyne na rynku zawierają orzeźwiające kryształki, które rozpuszczają się podczas mycia zębów. Dodatkowo dostępne są w unikalnej formie - pasty w płynie, stanowiącej połączenie pasty do zębów z płukanką do higieny jamy ustnej.

Pleon jest europejską firmą doradczą w zakresie komunikowania przedsiębiorstw, organizacji społecznych oraz instytucji publicznych. Głównym udziałowcem Pleon jest BBDO Europe, jedna z wiodących na świecie grup reklamowych i medialnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela