Nowy segment w wydawnictwie Bauer

Trzy magazyny telewizyjne - 'Tele Tydzień', 'Tele Świat' i 'To&Owo' tworzą nowy segment - Premium TV.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

- Jest to pierwszy tego typu w Polsce - poinformowano w komunikacie prasowym.

Począwszy od wydania świątecznego wszystkie trzy wysokonakładowe magazyny telewizyjne ukazywać się będą z okładką drukowaną w technice offsetowej na wysokiej jakości 90 gramowym papierze w odnowionej szacie graficznej i w większej objętości. Tele Tydzień w nowej odsłonie ukazał się już na rynku 21 listopada.

Nowy layout części programowej ma zapewnić sprawniejszą nawigację po stacjach telewizyjnych i pasmach programowych. Redakcje tytułów z segmentu Premium TV opracowywać będzie ponadto omówienie, wybranych pod względem atrakcyjności dla grupy docelowej, do 30 filmów na każdy dzień tygodnia. Ponadto rozbudowano i odświeżono kolumny lifestylowe. Większość tekstów (wywiadów i artykułów) oraz materiałów fotograficznych przygotowywana będzie na wyłączność magazynów z segmentu Premium.

- Stworzenie segmentu Premium TV jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie czytelników i klientów reklamowych na magazyny telewizyjne z wyższej półki, łączące wysoką jakość edytorską z jasnym i dopasowanym do odbiorcy omówieniem i rozbudowaniem oferty telewizyjnej. Świadczy o tym także spektakularny sukces tego typu magazynów na rynkach europejskich (TV Movie , TV Hoeren und Sehen i TV14 w Niemczech, Tele 2 Semaines i Tele Loisirs we Francji). Sprzedaż wydawanych przez nasze Wydawnictwo w Niemczech tygodników z segmentu PREMIUM TV - TV Movie, TV Hoeren und Sehen i TV14 przekracza od paru lat 2 miliony egzemplarzy, a dynamika wpływów reklamowych jest jedną z najwyższych na tym rynku prasowym. Klienci doceniają przede wszystkim wysoką jakość edytorską tych magazynów, nowoczesny laoyut i możliwość umieszczania reklam swoich produktów w odpowiednim otoczeniu - podano w komunikacie prasowym.

Świąteczne wydania magazynów z segmentu Premium TV ukażą się w łącznym nakładzie 3,5 miliona egzemplarzy. Nakład poszczególnych tytułów wzrośnie o około 30%, a ich ceny , podobnie jak ceny reklam, pozostaną bez zmian (Tele Tydzień – 1,80zł, Tele Świat – 1,60 zł, TO&Owo – 1,90 zł).

Na promocję magazynów Wydawca wyda do końca roku około 3 milionów złotych (kanały TVP, Polsat, TVN i kanały tematyczne, RMF).

Za kreację spotów odpowiadają Testardo Red Cell, ITC.org.pl i Trust Project, za zakup mediów Mediaedge: CIA.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online