Przedmiotem zainteresowania portalu będzie polska Ekstraklasa iI liga piłkarska nie tylko od strony boiska.
"Będziemy patrzeć na projekt pod hasłem "polska piłka" jak naprodukt medialny, marketingowy, wizerunkowy, PR-owy i biznesowy.Chcemy pokazywać, jak wygląda liga od kuchni, poruszać tematy,których nie porusza nikt inny" - tłumaczy Artur Racicki, prezesspółki Sport24.pl.
Portal będzie się opierał na nowoczesnych multimedialnychnarzędziach. Jednym z nich będą blogi ekspertów oraz dyskusjemiędzyblogowe. Każdy z użytkowników będzie mógł zostać redaktoremserwisu dzięki możliwości dodawania własnych newsów orazmultimediów. Użytkownik będzie miał możliwość selekcji treścizamieszczonych w portalu i dopasowywania ich do własnych potrzeb,dzięki czemu korzystanie z serwisu "będzie wyjątkową przyjemnościądla naszych użytkowników" - podkreśla Racicki.

Plany rozwoju serwisu są bardzo ambitne. Pilka24.pl chce kreowaćinicjatywy społeczne związane z polskim futbolem ligowym - kampaniespołeczne, programy angażujące użytkowników portalu, a takżepromować oddolne inicjatywy związane z polską piłką. Silnierozwijana będzie także platforma wideo, produkująca autorskie filmyi spoty. Docelowo ma się stać pierwszą internetową telewizjąsportową.











