„W stosunku do poprzedniej wersji, nowy serwis ma nową, przejrzystą architekturę, która pozwoli łatwo nawigować i znajdować informacje niezależnie od tego, czy jesteś zagranicznym dyplomatą, czy Polakiem jadącym za granicę. Design został odchudzony i jest teraz ascetyczny, dzięki czemu w estetyczny i czytelny sposób przedstawia ogrom informacji zgromadzonych w serwisie.” – powiedział Michał Kisielewski, Creative Director w Digital Wonderland.
Nowy serwis zawiera m.in. informacje użyteczne dla obywateli Polski podróżujących lub wybierających się za granicę, w tym bazę polskich placówek dyplomatycznych i ostrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa w poszczególnych krajach. Internauci znajdą tu także bazę traktatów i archiwum umów międzynarodowych. Serwis na bieżąco publikuje również informacje o najważniejszych wydarzeniach organizowanych przez MSZ lub dotyczących polskiej polityki zagranicznej. W przypadku wersji anglojęzycznej użytkownikom serwisu udostępniane są m.in. informacje użyteczne dla obcokrajowców wybierających się w podróż do naszego kraju.

Autorami szaty graficznej są: Kamil Wroniewicz i Michał Oleksów, za projekt układu funkcjonalnego odpowiada Damian Hejduk. Po stronie MSZ projekt prowadzony był przez Wydział Portali Interntowych Biura Rzecznika Prasowego MSZ kierowany przez Agnieszkę Skieterską.
Więcej informacji udzielą:
Damian Hejduk,
Client Service Director
505 129 275, damian.hejduk@digitalwonderland.pl
Digital Wonderland Sp. z o. o. to nowa na Polskim rynku agencja kreatywna, założona przez osoby z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w agencjach sieciowych grup WPP i Interpublic. Obecnie jako preferred digital partner realizuje wszystkie działania interaktywne agencji Publicis. DWL tworzy kampanie we wszystkich mediach dla klientów takich jak Renault, CEDC, Ministerstwo Spraw Zagranicznych Rzeczpospolitej Polskiej, Sanofi-Aventis, E. & J, Gallo Winery, Gruppo Campari, MFF T-Mobile Nowe Horyzonty.











