Nowy serwis marki Pysio

Nowa strona internetowa soków Pysio właśnie wystartowała

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Głównym celem serwisu, który na zlecenie Agros Nova Sp. z o.o. przygotowała agencja OS3, jest promowanie marki Pysio, poprzez dobrą i bezpieczną multimedialną rozrywkę, skierowaną do młodych internatów. W związku z dynamicznie rosnącym dostępem do internetu twórcy serwisu liczą na dużą liczbę odwiedzających i zbudowanie wokół strony grupy lojalnych użytkowników. Serwis jest elementem agresywnej strategii marketingowej PYSIA w tym roku. Dwie intensywne kampanie telewizyjne w kilku ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i dziecięcych kanałach tematycznych oraz promocje w punktach sprzedaży znacząco przyczyniły się do podwojenia wartości sprzedaży PYSIA w okresie od stycznia do kwietnia br. Kolejnym przedsięwzięciem jest rozpoczynająca się kampania kinowa towarzysząca dziecięcym filmowym hitom sezonu: "Shrek 2 ","Harry Porter" i "Rogate ranczo".

Nowy serwis internetowy Pysia łączy zabawę z edukacją. Gospodarzem strony jest oczywiście smok Pysio, postać nierozerwalnie związana z marką. Wesołe usposobienie sympatycznego smoka i jego dynamizm oddają żywe, nasycone kolory i ciekawe animacje, z którymi spotkamy się na stronie. Cały serwis podzielony został na sześć działów: rozrywka, sport, wiem, sok, gadżety i klub. Intencją autorów jest nie tylko zabawa, ale również rozwijanie zdolności poznawczych. Dlatego obok gier i zabaw serwis zawiera obszerną sekcję edukacyjną. Wszystkie elementy edukacyjne konsultowane były z ekspertami z Akademii Nauki i English First. Pysiowe gry uczą m. in. koncentracji i szybkiego zapamiętywania, także angielskich słówek. Dzieci odwiedzające stronę mogą przystąpić do klubu Pysia i na bieżąco otrzymywać informacje, np. o nowościach w serwisie, promocjach Pysia i innych niespodziankach. "Naszym podstawowym założeniem była interaktywność i otwartość serwisu - możliwość stałego rozbudowywania go i wzbogacania o nowe elementy. - podkreśla Andrzej Łęgosz, senior brand manager marki Pysio. - W aktualnej propozycji serwisu każdy młody użytkownik będzie mógł znaleźć coś dla siebie, bowiem wszystkie elementy są zróżnicowane pod względem stopnia trudności. Każda z dostępnych na stronie gier posiada rankingi najlepszych graczy on-line, co zachęca do rywalizacji, regularnych odwiedzin strony i doskonalenia umiejętności. Dawid Błaszczyk, junior brand manager marki PYSIO, wielokrotnie testował poszczególne elementy strony: "Za każdym razem bardzo angażowałem się w pokonywanie kolejnych trudności, co wymagało dużej koncentracji. Te gry mnie naprawdę wciągały. Jestem pewien, że młodzi internauci, którzy odwiedzą nasz serwis www.pysio.pl zaprzyjaźnią się z Pysiem." Potwierdzają to dotychczasowe opinie użytkowników serwisu.

Prace nad projektem trwały blisko cztery miesiące. "Wspólnie z Agros Nova wiele godzin poświęciliśmy analizom i poszukiwaniom optymalnych rozwiązań. Agros Nova dostarczyła nam wszystkie posiadane informacje na temat swojej grupy docelowej, a my szukaliśmy najlepszych pomysłów, które spełnią jej oczekiwania i sprawią, że serwis będzie w pełni interaktywny. Wszystkie elementy serwisu były udoskonalane wspólnie z klientem i ekspertami w dziedzinie edukacji." - powiedział Sebastian Nejfeld, Senior Account Manager OS3 multimedia, szef projektu Pysio.

Wybór odpowiedniego rozwiązania strony Pysia poprzedził długi okres przemyśleń i próbowania wielu rozwiązań. Chcieliśmy mieć pewność, że strona Pysia będzie serwisem, który przynosi nową jakość. Szukaliśmy koncepcji graficznych, które zainteresują i zaciekawią naszych 0oodbiorców. Dziś jesteśmy zadowoleni z rezultatów. Z Pysiem można bawić się do woli, strona pełna jest wesołej zabawy i zaskakuje nowościami. W mojej ocenie jest bardziej atrakcyjna niż konkurencyjne serwisy". - dodaje Marcin Maj, Client Service Director z OS3 multimedia.

Serwis www.pysio.pl jest pierwszym projektem, który Agros Nova Sp. z o.o. zleciła agencji OS3 multimedia. Kolejne dwa przedsięwzięcia internetowe, również powierzone OS3 multimedia, są w trakcie przygotowywania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu