Tym razem zadaniem agencji jest re-launch strony www.mtv.pl - czyli odświeżane designu.
Od 19 kwietnia stacja MTV zmieniła wizerunek - stała się bardziej kontrowersyjna i prowokująca - zmieniła się ramówka, ale to nie wszystko. Również strona www.mtv.pl doczekała się nowej szaty graficznej i to właśnie FFCreation podjęło się tego wyzwania. Koniec grzecznego www.mtv.pl? Widać to w nowo stworzonej kolorystyce i elementach graficznych na stronie. Scratche, esy floresy, artystyczne wzory. Koniec z zimnymi kolorami - szarościami i błękitami - strona MTV ożywa - utrzymana jest teraz w czerwono-brązowo-pomarańczowych tonacjach, a sekcje MTV mają teraz różne ciepłe odcienie.
Projektem po stronie FFCreation opiekuje się Account Manager - Tomasz Kołodziejczyk.
FFCreation - agencja e-marketingowa, w ciągu ostatniego roku z sukcesem zrealizowała projekty dla takich klientów jak: Heyah (PTC), MTV Networks Polska, AXA Assistance Polska, AXE, Network Technologies Polska, Hotel Belvedere, PKN ORLEN SA, DougFaberFamily, BRE Leasing, Skandia Życie Polska, Grupa PZU, Nordea Bank, LG Petro Bank.












