Stacja TVN rozpoczęła emisję 38. sezonu talk-show Kuby Wojewódzkiego 2 września. Format, podobnie jak jesienią ubiegłego roku, jest emitowany we wtorki o godz. 22:40 (wiosną był pokazywany o godz. 20:50).
Do tej pory, po trzech tygodniach emisji, program Kuby Wojewódzkiego ogląda średnio 538 tys. widzów, co przekłada się na 8,74 proc. udziału w telewizyjnym rynku w grupie ogólnej i 10,65 proc. w grupie komercyjnej 20–54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W okresie między 2 a 16 września najchętniej oglądany był drugi odcinek "Kuby Wojewódzkiego", który przyciągnął przed telewizory średnio 563 tys. odbiorców. Na kanapie dziennikarza TVN zasiedli wówczas Mikołaj Roznerski i Michał Milowicz. Najmniej widzów przyciągnęła premiera sezonu, którą obejrzało średnio 517 tys. osób.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Margaret musiała zaśpiewać "Czas nas uczy pogody"! | Kuba Wojewódzki
Stacja TVN w porze emisji programu "Kuba Wojewódzki" jest liderem grupy ogólnej i grupy komercyjnej 20-54.
Niemal 40 tys. widzów więcej niż przed rokiem
Według danych Nielsena jesienią ubiegłego roku, w analogicznym okresie, program Kuby Wojewódzkiego oglądało średnio 501 tys. osób, co zapewniło stacji 8,01 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 9,96 proc. w grupie 20–54.

Wiosną stacja TVN emitowała programy rozrywkowe w nowym prime time o godz. 20:50. Wówczas średnia oglądalność programu po trzech odcinkach sięgała 645 tys. odbiorców.
Kuba Wojewódzki od niemal 20 lat w TVN
Talk-show Kuby Wojewódzkiego jest emitowany na antenie TVN od 2006 roku i będzie pokazywany co najmniej do 2027 roku. W maju dziennikarz zdradził w swoich mediach społecznościowych, że zakontraktował ze stacją realizację kolejnych czterech sezonów.











