Dino Polska podało w komunikacie, że na koniec września 2025 roku do firmy należały 2 933 sklepy. W ciągu pierwszy trzech kwartałów br. ich liczba zwiększyła się netto o 245.
Natomiast rok do roku nastąpił wzrost o 361 sklepów, czyli o 14 proc. Łączna powierzchnia ich sali sprzedaży zwiększyła się r/r z 1014,7 do 1159,6 tys. metrów kwadratowych.

Dino ma prawie 3 tys. sklepów
Na koniec 2024 roku sieć Dino liczyła 2 688 sklepów. Pułap 2 tys. przekroczyła w 2021 roku, a tysiąca – trzy lata wcześniej.
Dino wywodzi się z Wielkopolski i to w tym województwie, a także w lubuskim, ma najwięcej sklepów w przeliczeniu na 100 tys. mieszkańców. W połowie br. w województwie wielkopolskim placówek było średnio 18,6 na 100 tys. osób, a w lubuskim – równo 17, wobec odpowiednio 17,1 i 15,9 rok wcześniej.

Firma sukcesywnie prowadzi ekspansję na pozostałe regiony. Najwięcej do zagospodarowania ma na Podkarpaciu, w Małopolsce i na Lubelszczyźnie, gdzie na 100 tys. mieszkańców jej sklepów w połowie br. było odpowiednio 1,4, 2,3 i 3,9.
Jak już szczegółowo opisywaliśmy, w drugim kwartale 2025 roku w sklepach Dino sprzedaż porównywalna zwiększyła się o prawie 9 proc. Dino Polska przy wzroście przychodów o 19 proc. zarobiła na czysto niemal 400 mln zł, znacznie mniej niż spodziewał się rynek kapitałowy.











