Nowy spot Lecha na wakacje

Agencja reklamowa Cytryna przygotowała nowy etap kampanii piwa Lech (Kompania Piwowarska SA)

Press
Press
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta wczoraj w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Turbo, TVN Siedem, Polsat Sport, Discovery Channel, Planete, MTV Polska, Viva Polska) oraz na billboardach kampania nawiązuje do poprzednich działań Lecha. Akcja reklamówki zatytułowanej ”Wodospad” także pokazywana jest na wspak - od końca do początku. Hasło ”Będzie się działo” zmieniono na ”Będzie się działo orzeźwiająco”. Wsparcie kampanii stanowią działania w Internecie oraz eventy w hipermarketach, gdzie za pokonanie specjalnie zainstalowanych wodnych kaskad klienci będą otrzymywali darmowego Lecha.

 Media w kampanii zaplanował i zakupił Starcom. 

Press
Autor artykułu:
Press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?