Nowy "Super Express"

W środę, 6 października br. czytelnicy otrzymają odnowiony "Super Express"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Media Express, wydawca dziennika "Super Express" zakończył proces przekształcania makiety dziennika, który rozpoczął się przed kilkoma miesiącami. Autorem koncepcji graficznej jest Jacek Utko, laureat prestiżowej nagrody World's Best Designed Newspaper za "Puls Biznesu", w 25 edycji konkursu Socjety For News Design. Dziennik zaprezentuje się nie tylko w nowej formie, ale również z przeprojektowanym logo, które stylistycznie lepiej pasuje do zmodyfikowanej koncepcji gazety.

- Doskonalenie i rozwijanie "Super Expressu" jest konsekwencją zmian jakie zachodzą na rynku. Dziennik ma być jeszcze lepszy, ciekawszy i odpowiadający na potrzeby czytelników. Dlatego zmiany nie ograniczą się wyłącznie do rozwiązań graficznych. Dziennik zaprezentuje inną koncepcję podziału tematycznego, którego głównym elementem będą aktualne i ważne informacje - pierwszy dział będzie nosił nazwę "Dziś". Każda z sekcji "Super Expressu" otrzyma wyraźne oznaczenie, dzięki którym czytelnicy łatwiej odnajdą to, co jest dla nich interesujące - czytamy w komunikacie Media Express.

"Super Express" powraca do koncepcji wypełniania tekstami pierwszej strony.

- Dziennik konsekwentnie chce dostarczać czytelnikom aktualne informacje, a na pierwszej stronie proponować nie jeden, a kilka istotnych tematów - informuje "Media Express".

Wprowadzeniu nowych rozwiązań towarzyszyć będzie kampania reklamowa w prasie, radiu i telewizji, którą przygotowała wewnętrzna agencja In House. Wydawca przewiduje również działania wspomagające kampanię w punktach sprzedaży.

"Super Express" jest trzecim pod względem sprzedaży i czytelnictwa dziennikiem w Polsce. Według danych ZKDP średni nakład w pierwszym półroczu 2004 roku wynosił 307 tysięcy egzemplarzy w wydaniach codziennych, 628 tysięcy w wydaniu piątkowym oraz 431 tysięcy w sobotę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech