Nowy szef działu reklamy w Bauerze

Maja Meissner-Filipek obejmuje stanowisko dyrektora działu reklamy w Wydawnictwie Bauer.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

„Podlegać jej będą bezpośrednio trzej dyrektorzy strategiczni koordynujący prace poszczególnych segmentów: Beata Madeja, odpowiedzialna za segment pism luksusowych, Maciej Kutak odpowiedzialny za segment pism kobiecych K1 i K2 (tytuły poradnikowe i rozrywkowe) oraz za segment pism młodzieżowych, Michał Mierzyński, odpowiedzialny za segment pism telewizyjnych, motoryzacyjnych i komputerowych” – informuje Maciej A. Brzozowski, Dyrektor Public Relations Wydawnictwa Bauer.

Maja Meissner-Filipek odpowiadać będzie także za działy: planowania mediów oraz badań i analiz.

Dotychczasowy szef działu reklamy, Katarzyna Jabłońska, po powrocie z urlopu macierzyńskiego obejmie nowe stanowisko w Wydawnictwie.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele