Nowy szef marketingu i komunikacji MasterCard Europe

MasterCard Europe powołało nowych szefów działów marketingu i komunikacji.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wczoraj MasterCard Europe ogłosiła powołanie Pedro Rangela na szefa działu marketingu a Paula Vandermoere'a na szefa działu komunikacji. Oba stanowiska z siedzibą w Brukseli zostaną objęte w trybie natychmiastowym.

 "Z przyjemnością witam Pedro i Paula w naszym zespole europejskim w roku, który był szczególny dla MasterCard. Przekształciliśmy się w spółkę notowaną na giełdzie i wprowadziliśmy nową markę korporacyjną. Pedro i Paul mają teraz do odegrania szczególną rolę polegającą na promowaniu "nowej twarzy" firmy MasterCard wśród naszych klientów wewnętrznych i zewnętrznych." - powiedział Javier Perez, prezes MasterCard Europe.

Pedro Rangel pracował poprzednio jako Senior Business Leader w dziale marketingu MasterCard w regionie Ameryka Łacińska i Karaiby, z siedzibą w Miami. Przed rozpoczęciem pracy w MasterCard w 2005 r. był wiceprezesem odpowiedzialnym za marketing globalny w firmie Lufthansa. Przedtem spędził 18 lat w Procter & Gamble na różnych stanowiskach w dziale marketingu w Ameryce Płd.

Rangel będzie odpowiedzialny za strategiczne zarządzanie budowaniem marki MasterCard Europe, programy promocyjne, marketing zorientowany na klienta, sponsoring i imprezy promocyjne, jak również za strategie inwestycyjne oraz inne działania w obszarze marketingu. Będzie podlegał zarówno Perezowi, jak i dyrektorowi marketingu MasterCard Worldwide, Lawrence'owi Flanaganowi, który pracuje w Purchase w stanie Nowy Jork.

Paul Vandermoere przychodzi do firmy MasterCard z 15-letnim doświadczeniem zdobytym podczas pracy na różnych międzynarodowych stanowiskach kierowniczych związanych z public relations i komunikacją, w Lufthansa w Europie, gdzie ostatnio pracował jako dyrektor ds. komunikacji na Europę, i WNP z siedzibą w Brukseli. W latach 2003-2005 pracował jako dyrektor generalny ds. komunikacji w Stowarzyszeniu Europejskich Linii Lotniczych (AEA) w Brukseli.

Vandermoere będzie odpowiedzialny za rozwój i wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w całej Europie. Będzie podlegał zarówno Perezowi, jak i dyrektorowi ds. komunikacji w grupie MasterCard Worldwide, Harveyowi Greismanowi, który pracuje w Purchase w stanie Nowy Jork.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online