Nowy szef marketingu w PepsiCo

Jill Beraud obejmie nowo stworzone stanowisko dyrektora ds.marketingu (Chief Marketing Officer - CMO) w firmie PepsiCo.

km
km
Udostępnij artykuł:

48-letnia Beraud poprzednie 13 lat spędziła w firmie LimitedBrands, gdzie ostatnio pełniła funkcję CMO odpowiedzialnego zamarkę Victoria's Secret - informuje serwis Adweek. Wcześniej przezpięć lat pracowała również w Procter & Gamble.

W PepsiCo będzie ona zarządzać globalnymi strategiamimarketingowymi dla wszystkich marek firmy, w tym Pepsi, Frito Lay,Tropicana, Mountain Dew, Quaker i Gatorade. Jej bezpośrednimprzełożonym będzie dyrektor wykonawczy koncernu Indra Nooyi.

"Mamy jedne z najmocniejszych na świecie marek i jednych znajlepszych na świecie marketerów, ale jak dotąd nigdy niepołączyliśmy naszych działań marketingowych w całościowy, globalnyi zdyscyplinowany styl w całej firmie" - stwierdził Nooyi.

W ostatnim czasie PepsiCo zapowiedziała spore inwestycje nakilku globalnych rynkach, w tym 3 miliardy dolarów w Meksyku, 1 mldUSD w Chinach i 500 mln USD w Indiach. Z kolei na uzdrowieniespadającej sprzedaży za oceanem koncern zamierza na przestrzeninajbliższych trzech lat wydać 1,2 miliarda dolarów.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela