W ramach umowy agencja odpowiada za opracowanie nowej idei przewodniej marki InPost "Out of the box", która funkcjonuje jako claim razem z logo marki (które pozostało niezmienione).
Zespół przygotował nową identyfikację wizualnej marki, na którą składają się elementy towarzyszące logo - typografia, kolorystyka (pierwotna gama została rozszerzona o nowe kolory), ikonografia oraz styl zdjęciowy i ilustracyjny, które zostały opisane w brand manualu.
Odświeżona identyfikacja wizualna InPost
Na podstawie nowej identyfikacji odświeżono m.in layouty reklamowe, mailingi, maile statusowe, branding paczkomatów, samochodów i punktów odbioru i nadawania przesyłek. Ponadto Dragon Rouge stworzyła nowego brand hero marki - postać Mata zastąpiła starą Paczuchę. Na podstawie nowych materiałów inni podwykonawcy opracowali nowy wygląd strony www i aplikacji mobilnej InPostu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/multiskrytka-inpost-paczkomaty-pilotaz-jak-to-dziala ##
Dodatkowo agencja zaprojektowała nowy zestaw ubrań dla kurierów InPostu oraz wprowadziła nowy system nazewnictwa dla usług i produktów.
Prace po stronie agencji koordynuje Arkadiusz Łoś- brand consulting & CI director w Dragon Rouge.











