Nowy wizerunek Pizza Hut w Polsce

Od kwietnia 2003 roku, w restauracjach sieci Pizza Hut w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od kwietnia 2003 roku, w restauracjach sieci Pizza Hut w Polsce, menu poszerzyło się o nowe dania kuchni śródziemnomorskiej oraz o nową kartę win. Stopniowo modyfikowane są też stroje kelnerskie oraz wystrój restauracji. Zmiany są efektem testu przeprowadzanego w ubiegłym roku w wybranych restauracjach i odpowiedzią na potrzeby Klientów Pizza Hut.

W 2002 roku, w pięciu wybranych restauracjach sieci Pizza Hut (czterech w Warszawie i jednej we Wrocławiu), uruchomiony został program testujący nowy śródziemnomorski wizerunek marki.

Klienci Pizza Hut pozytywnie postrzegali zmiany, co wyrażali w ankietach: „Najbardziej podobało mi się rozszerzenie karty dań o przystawki i sałatki”; „Wystrój stał się bardziej przytulny”; „Zmieniona aranżacja jest ciekawsza i przyjemniejsza niż poprzednia”.

Z przeprowadzonych badań wyraźnie wynika, że wysoko oceniono nowe pozycje w menu i szerszą możliwość wyboru potraw z karty menu (46% wskazań), a także nowe stroje kelnerskie oraz kompetencje i przyjazne nastawienie załogi (odpowiednio 34 i 33% wskazań).

Dla Gości Pizza Hut bardzo ważna jest także przyjazna obsługa (27% ankietowanych), dalsze miejsca natomiast zajmują nowy wystrój restauracji i kolorystyka (20% wskazań).

„Najważniejszy był dla nas stosunek naszych Klientów do zmian i to on stanowił podstawę do podjęcia decyzji o zmianie wizerunku Pizza Hut – ocieplenie wystroju, większa niż dotychczas troska o klienta - i wprowadzeniu nowych dań na stałe do menu restauracji w całym kraju. Pizza, z której słynie na świecie Pizza Hut, pozostaje nadal wiodącym produktem marki” – mówi Jacek Trybuchowski, dyrektor Pizza Hut w Polsce.

Nowe produkty w większości bazują na tradycyjnej kuchni śródziemnomorskiej, wykorzystując różnorodność oferowaną przez ten region. Pizza Hut, która posiada swoje restauracje w wielu krajach świata, postanowiła skorzystać z najlepszych doświadczeń kulinarnych różnych rynków i wprowadzić wybrane potrawy do swojej karty menu. Wszystkie nowe propozycje dań opracowane zostały przez polski oddział specjalistów, odpowiedzialnych za rozwój nowych produktów w restauracjach. Pomysł spotkał się z dużym uznaniem Klientów sieci w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online