Nowy wizerunek Śnieżki

Agencja brandingowa Dragon Rouge opracowała strategię repozycjonowania marki Śnieżka oraz zaprojektowała nowe opakowania dla wszystkich produktów: farb i lakierów pod tą marką

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Myśl przewodnia "Barwy na pogodny nastrój", na podstawie której została również przygotowana kampania reklamowa, komunikuje ekspertyzę marki, nie tylko w białych farbach, ale również w szerokiej ofercie farb kolorowych wysokiej jakości Śnieżka Max i ma na celu ogólne podniesienie wizerunku marki.

Agencja opracowała także architekturę marki oraz całosciowy system prezentacji jej szerokiego portfela produktów. Odświeżeniu  uległ logotyp marki Śnieżka, by podkreślić nowoczesność i dynamikę działania firmy. Opakowania zmieniły swój wygląd w sposób rewolucyjny. Wprowadzono unikalny system piktogramów dla poszczególnych linii produktowych i zastosowano bogatą kolorystykę.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"