Nowy "Znachor" hitem w Polsacie. Stacja szybko pokaże film kolejny raz

W poniedziałkowy wieczór 1,83 mln widzów obejrzało w Polsacie "Znachora" Netfliksa – podała stacja. Była to telewizyjna premiera najnowszej adaptacji powieści Tadeusza Dołęgi-Mostowicza, zrealizowanej dla streamingowego giganta. Stacja idzie za ciosem i już zapowiedziała kolejną emisję.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Nowy "Znachor" hitem w Polsacie. Stacja szybko pokaże film kolejny raz
Leszek Lichota w roli tytułowego "Znachor"

Polsat pokazał najnowszego "Znachora" 6 października o godz. 20:35, w ramach poniedziałkowego pasma filmowego "MegaHit". Historię prof. Wilczura, w którego na ekranie wciela się Leszek Lichota, obejrzało średnio 1,83 mln widzów, a zasięg filmu (RCH) to 3,15 mln odbiorców.

To przełożyło się na 19,1 proc. udziału w rynku w gronie wszystkich widzów i 17,7 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsena.

Najnowszy "Znachor" w reżyserii Michała Gazdy, zrealizowany na zamówienie Netfliksa, miał premierę na platformie w 2023 roku. To trzecia już ekranizacja powieści Tadeusza Dołęgi-Mostowicza o losach prof. Wilczura – lekarza, który po utracie pamięci trafia na prowincję i zostaje znachorem.

W filmie, poza Leszkiem Lichotą w roli profesora Rafała Wilczura, wystąpili także Maria Kowalska (Maria Wilczur), Anna Szymańczyk (Zośka), Ignacy Liss (Leszek Czyński).

Polsat idzie za ciosem. Kiedy kolejna emisja "Znachora"?

Polsat już zapowiedział ponowną emisję "Znachora". Stacja pokaże film w najbliższą sobotę 11 października o godz. 21:40.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Inwestor "Rzeczpospolitej" ukarany przez nadzór giełdy. Grzywny także dla Hajdarowiczów

Inwestor "Rzeczpospolitej" ukarany przez nadzór giełdy. Grzywny także dla Hajdarowiczów

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO