W kampanii promowany jest autoryzowany serwis Renault. Eksponowane są jego jasne zasady, przejrzyste ceny i możliwość ustalania terminów on-line.
- Przygotowana przez nas kampania jest kolejnym potwierdzeniem skuteczności zespołu Publicis Worldwide Polska w tej części Europy. Dzięki znajomości lokalnych uwarunkowań, dogłębnej wiedzy i doświadczeniu naszych ekspertów oraz owocnej współpracy ze specjalistami na lokalnych rynkach, jesteśmy w stanie zaprojektować działania, stworzyć kreację i skutecznie zrealizować cele marketingowe w całym regionie - powiedział Marek Gargała, CEO Publicis Worldwide Polska.
Koncepcja kampanii opiera się na przedstawieniu w serii spotów krótkich historii z życia podróżnika. Wizyta w egzotycznej restauracji, muzeum, wypożyczalni sprzętu do surfowania, czy u plemienia kanibali uświadamia bohaterowi, jak bardzo został wprowadzony w błąd. Renault chce w ten sposób zwrócić uwagę, że takiego uczucia nie dozna klient ich autoryzowanego serwisu, bo tu zawsze może liczyć na oryginalne części, wykonanie naprawy w umówionym terminie i realną wycenę.

Na potrzeby kampanii, która będzie realizowana w serwisach internetowych, w tym w mediach społecznościowych, agencje Publicis i Publicis DWL przygotowały pięć spotów z przygodami podróżnika. Każdy z nich zwraca uwagę na inny aspekt nieprzewidywalności zwykłych warsztatów samochodowych. Stworzone kreacje video będą dostępne w kilku wariantach dopasowanych do warunków emisji w danym serwisie internetowym. Działania będą wsparte kreacjami ooh oraz komunikacją realizowaną w salonach Renault. Kampanii towarzyszy hashtag #NowySerwisRenault.
Reżyserię spotów powierzono Antkowi Nykowskiemu. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD.











