#NowySerwisRenault w międzynarodowej kampanii polskiego oddziału agencji Publicis

Koncern Renault rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem "Zyskaj pewność i spokój ducha", która równolegle prowadzona jest w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Krajach Bałtyckich. W jej ramach emitowanych jest pięć różnych spotów o przygodach podróżnika. Kampanię przygotowały polskie oddziały agencji Publicis Worldwide: Publicis i Publicis DWL.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W kampanii promowany jest autoryzowany serwis Renault. Eksponowane są jego jasne zasady, przejrzyste ceny i możliwość ustalania terminów on-line.

- Przygotowana przez nas kampania jest kolejnym potwierdzeniem skuteczności zespołu Publicis Worldwide Polska w tej części Europy. Dzięki znajomości lokalnych uwarunkowań, dogłębnej wiedzy i doświadczeniu naszych ekspertów oraz owocnej współpracy ze specjalistami na lokalnych rynkach, jesteśmy w stanie zaprojektować działania, stworzyć kreację i skutecznie zrealizować cele marketingowe w całym regionie - powiedział Marek Gargała, CEO Publicis Worldwide Polska.

Koncepcja kampanii opiera się na przedstawieniu w serii spotów krótkich historii z życia podróżnika. Wizyta w egzotycznej restauracji, muzeum, wypożyczalni sprzętu do surfowania, czy u plemienia kanibali uświadamia bohaterowi, jak bardzo został wprowadzony w błąd. Renault chce w ten sposób zwrócić uwagę, że takiego uczucia nie dozna klient ich autoryzowanego serwisu, bo tu zawsze może liczyć na oryginalne części, wykonanie naprawy w umówionym terminie i realną wycenę.

Na potrzeby kampanii, która będzie realizowana w serwisach internetowych, w tym w mediach społecznościowych, agencje Publicis i Publicis DWL przygotowały pięć spotów z przygodami podróżnika. Każdy z nich zwraca uwagę na inny aspekt nieprzewidywalności zwykłych warsztatów samochodowych. Stworzone kreacje video będą dostępne w kilku wariantach dopasowanych do warunków emisji w danym serwisie internetowym. Działania będą wsparte kreacjami ooh oraz komunikacją realizowaną w salonach Renault. Kampanii towarzyszy hashtag #NowySerwisRenault.

Reżyserię spotów powierzono Antkowi Nykowskiemu. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów