NutroPharma klientem Partner of Promotion

Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną NutroPharma w zakresie obsługi public relations.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy agencja zajmie się kompleksową obsługą produktu femaltiker plus, żywności specjalnego przeznaczenia medycznego dla kobiet karmiących piersią.

Do zadań agencji należeć będzie prowadzenie biura prasowego, zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych oraz prowadzenie działań z zakresu content marketingu.

Strony nie ujawniają szczegółów podpisanej umowy.

Przychody agencji Partner of Promotion wzrosły w 2019 roku o 5,5 proc. w porównaniu z 2018 rokiem, z 42,4 mln zł do 44,7 mln zł. W omawianym okresie zwiększeniu uległy koszty z działalności operacyjnej - o 4,6 proc., do 43,3 mln zł. Najwięcej spółka wydała na tzw. usługi obce - 39,8 mln zł (wobec 37,9 mln zł rok wcześniej). Na wynagrodzenia przeznaczyła z kolei 2,3 mln zł, czyli ok. 100 tys. więcej niż rok wcześniej. Przeciętne zatrudnienie w agencji zmalało z 36 do 35 osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów