Współpraca obejmie opracowanie sześciu kampanii reklamowych, adaptację globalnych materiałów oraz projektowanie niestandardowych aktywacji konsumenckich i retailowych.
Strategia komunikacyjna będzie skupiała się na wykorzystaniu kanałów digitalowych, takich jak TikTok, Meta czy YouTube, wspieranych działaniami w przestrzeniach OOH i ambient marketingu. Kluczowym założeniem jest stworzenie komunikacji, która trafi do generacji Z – kluczowej grupy docelowej NYX Professional Makeup.
– NYX Professional Makeup to marka zrodzona z pasji do kreatywności i innowacji, a jednocześnie głęboko rozumiejąca potrzeby swojej dynamicznej i wymagającej grupy docelowej. Dlatego wybór Labcon, agencji łączącej nowatorskie podejście do storytellingu z umiejętnością angażowania młodego pokolenia, był dla nas oczywisty. Ich propozycja przetargowa, strategicznie dopracowana, kreatywna i doskonale oddająca feeling marki, ostatecznie przekonała nas do podjęcia współpracy – mówi Michalina Wrońska, junior brand manager NYX.

Labcon relevant stories w wyniku wygranego przetargu będzie odpowiadał za strategię, kreację oraz opracowanie koncepcji kreatywnych dla marki. Agencja mediowa Wavemaker zajmie się planowaniem i zakupem mediów. Działania z obszaru Advocacy realizować będzie Enyo, wspierając budowanie relacji marki z odbiorcami.











