O 10 proc. wzrosły ceny reklam w telewizji TVN

W październikowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 10 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej – nawet 123,7 tys. zł – trzeba zapłacić za reklamę przy programie „Mam talent”.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Stawki w cenniku reklamowym TVN na październiku są przeciętnie o 10 proc. wyższe niż rok temu. Tym samym stacja kontynuuje podwyżki z września, kiedy cennikowo reklamy kosztowały średnio 7 proc. więcej niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

Najdroższe w październikowym cenniku reklamowym TVN są spoty przy programie „Mam talent” – za 30-sekundową reklamę trzeba zapłacić od 73,9 do 123,7 tys. zł. Przypomnijmy, że w cenniku na wrzesień br. taki spot kosztował maksymalnie 90,1 tys. zł. Z kolei cena 30-sekundowej reklamy przy „Tańcu z gwiazdami” wynosi od 72,7 do 92,3 tys. zł, a przy „Faktach” – 79,2 tys. (emisja od poniedziałku do piątku), 76 tys. zł (w soboty) oraz 75,5 tys. zł (w niedziele).

Natomiast półminutowy spot przy pierwszym filmie w piątkowym cyklu „Superkino” kosztuje od 60,4 do 76,2 tys. zł, a przy filmie nadawanym w sobotę po „Mam talent” – nawet 80,3 tys. zł. Ceny reklam przy premierowych odcinkach telenoweli „Na Wspólnej” wynoszą od 46 do 74,1 tys. zł, a przy „Usta usta” – od 42 do 60,6 tys. zł. Z kolei za 30-sekundowy spot przy „Szymon Majewski Show” trzeba zapłacić od 42,5 do 68,4 tys. zł, za taką samą reklamę przy „Kubie Wojewódzkim” – od 23 do 54,7 tys. zł, a przy programie „Top model. Zostań modelką” – od 41,1 do 57,4 tys. zł. Wszystkie powyższe stawki nie zawierają podatku VAT.

Biuro Reklamy TVN sprzedaż czasu reklamowego na październik rozpoczęło w miniony piątek. W całej ofercie najwyższy jest koszt GRP do grupy celowej mężczyzn w wieku 16-39 lat – wynosi 10,22 tys. zł netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji