Średnia oglądalność czterech pierwszych odcinków "M jak miłość"w rozpoczętym właśnie sezonie (emitowane są w poniedziałki i wtorkio 20.40) wyniosła 7,86 mln widzów, a udział TVP 2 w rynku w czasieich emisji ukształtował się na poziomie 51,68 proc. w grupie 4+ i48,09 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Dla porównania, we wrześniu 2007 roku, gdy serial pokazywany było 20.00, cztery pierwsze odcinki emitowane w poniedziałki i wtorkimiały 8,66 mln widzów, 53,62 proc. udziału w 4+ i 51,08 proc. w16-49.
Mimo spadku widowni, "M jak miłość" zdecydowanie dystansujeprogramy konkurencji, dając Dwójce pozycję lidera pasma. Na drugimmiejscu ze znacznie mniejszą oglądalnością plasuje się w tym czasiePolsat (ma 1,94 mln widzów i emituje w tym paśmie filmy fabularne).Dalej są: TVN (1,84 mln, gł. W-11 - Wydział Śledczy") i TVP 1 (1,39mln; "Teatr TV" i filmy).

Widownia "M jak miłość" odcinek poodcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisjiserialu
Profil widowni "M jak miłość"











