O Polskim Radiu w urodziny

"Chwalą i ganią publicznego nadawcę"

IAR
IAR
Udostępnij artykuł:

W związku z 80-leciem Polskiego Radia komentatorzy "Gazety Wyborczej" chwalą i ganią publicznego nadawcę. Pochwały PR dostało za radiowy teatr i reportaż. Krytykowana jest niedostateczna promocja niezależnej polskiej muzyki.

Roman Pawłowski podkreśla, że słuchowiska Polskiego Radia przyciągają do odbiorników średnio osiemset tysięcy osób. Reportaże są nagradzane na prestiżowych festiwalach. Jak pisze Gazeta, w tych konkurencjach nie jest w stanie dorównać publicznemu radiu żadna z komercyjnych rozgłośni.

Zdaniem Roberta Sankowskiego Polskie Radio, rywalizując z programami komercyjnymi, za mało czasu poświęca nowym zjawiskom w polskiej muzyce. Autor komentarza przyznaje, że zarówno Trójka jak i Radio Bis otwiera się na młode zespoły, za którymi nie stoi machina promocyjna. Robert Sankowski uważa, że takich działań powinno być więcej, a radio powinno uczynić z tej misji jeden ze swoich atutów.

IAR
Autor artykułu:
IAR
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele