Moje publikacje
- Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod
Na polskim rynku debiutuje nowy hatchbac - model Kia K4. Za kreację odpowiada agencja Interactive Partners, a planowanie i zakup mediów realizuje Havas Media.
- Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL
Przez najbliższy rok Dorota Gardias będzie promować markę Fresh Corner, gastronomicznego konceptu MOL Group. W ramach współpracy zaplanowano działania w radiu, digitalu i social mediach.
- Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy
Telewizja Puls po raz szósty zorganizuje akcję Wigilijny Blok Reklamowy #TvPulsSeniorom, z której dochód przeznaczony będzie na wsparcie seniorów w Polsce. Specjalny blok reklamowy zostanie wyemitowany w środę 24 grudnia o godz. 17.40, tuż przed filmem "Asterix i Obelix kontra Cezar".
- Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów
Marka SFD, producent suplementów diety, rozszerza działania w obszarze influencer marketingu, nawiązując współpracę z kolektywem DRE$$CODE. Jej cel to dotarcie do młodszych konsumentów, dla których media społecznościowe są głównym źródłem inspiracji związanych z aktywnością, stylem życia i modą.
- Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"
Międzynarodową gwiazdą tegorocznego Sylwestra TVP2 będzie Sting — poinformował publiczny nadawca. Brytyjski muzyk wystąpi w Katowicach.
10 komentarzy - VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka
"Podaruj więcej #love na święta" - to hasło nowej kampanii wizerunkowej VeloBanku, w której bank zachęca klientów, by pielęgnowali relacje z bliskimi. To kolejny krok w budowaniu wizerunku banku, który jest bliski ludziom i ich potrzebom.
2 komentarze - Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny
Telewizja Polska zaprezentowała spot promujący Sylwestra z Dwójką, obiecując widzom "kosmiczną podróż zaczynającą się pod katowickim Spodkiem". W klipie wystąpiła plejada gwiazd: od Maryli Rodowicz po Malika Montanę. - To Sylwester, który dosłownie i w przenośni przenosi nas w kosmos - mówi reżyser spotu Armin Kurasz.
6 komentarzy - Tylu widzów miały "Kuchenne rewolucje". TVN liderem w grupie komercyjnej
Prawie milion widzów śledziło 31. sezon "Kuchennych rewolucji" – wynika z danych Nielsena opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. TVN w porze emisji kulinarnego programu pozostał liderem grupy komercyjnej.
2 komentarze - RMF Classic z pierwszym radiowym serialem na święta
W sobotę 6 grudnia w ramówce RMF Classic zadebiutował pierwszy radiowy serial rozgłośni - "Powiedz życzenie". To jedna z kilku niespodzianek dla słuchaczy związanych z nadchodzacymi Świętami Bożego Narodzenia.
4 komentarze - Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?
– Jeśli liczba państw wycofujących się będzie rosła, jubileuszowa edycja Eurowizji może zostać osłabiona wizerunkowo i organizacyjnie – komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Tomasz Lener, prezes zarządu OGAE Polska, zrzeszającego miłośników konkursu. Decyzję w sprawie Polski ma ogłosić niebawem TVP.
