Obalamy suszarkowe mity – nowa kampania Beko

Pranie i suszenie to kwestia świetnej logistyki oraz rozplanowania czasu. To także zachowanie odpowiedniej czujności w przypadku nieprzewidzianych sytuacji. Do tej pory posiadacze tradycyjnych suszarek na ubrania musieli brać pod uwagę nie tylko prognozę pogody, ale także wiele innych czynników, np. rodzinne spotkania lub wizyty niezapowiedzianych gości. Mając na uwadze komfort swoich użytkowników, Beko stworzyło linię suszarek automatycznych, które sprawią, że ubrania będą suche znacznie szybciej, a ich użytkownicy mogą raz na zawsze zapomnieć o problemach związanych z tradycyjnym suszeniem.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Beko porusza ważny temat przestrzeni domowej i wspólnego życia młodych ludzi. W swoich najnowszych spotach promocyjnych Beko w zabawny sposób pokazuje trudy codziennego radzenia sobie z mokrym praniem. Krótkie, humorystyczne filmiki przypominają ,jak tradycyjna suszarka i jej ustawienie w mieszkaniu może nie tylko wpłynąć na naszą codzienność, ale także na potencjalnie ważne momenty życia. Zaciekawieni? Przekonajcie się sami, przed czym może Was uchronić wybór suszarki automatycznej i co wspólnego z praniem ma tytułowa „Kolacja z szefem”: https://www.youtube.com/watch?v=DViog9ZSNPI lub „Ciężka noc”: https://www.youtube.com/watch?v=zLiBMmaSC2U  

Aby jeszcze bardziej zwrócić uwagę na problemy związane z tradycyjną suszarką, marka Beko wspólne z pranksterem i youtuberem Bartkiem Usa postanowiła zaskoczyć ludzi w codziennych życiowych sytuacjach: na ulicy, w parku, a nawet w windzie lub na plaży, i w towarzystwie ukrytej kamery przetestować ich gotowość do pomocy przy suszeniu mokrego prania. Jak zareagowali?

Czy Pani z kiosku uległa prośbom o pomoc w suszeniu prania pomiędzy stoiskami z czasopismami? Czy chłodnia może okazać się miejscem idealnym do suszenia prania? Perypetie Bartka Usa i reakcje wkręconych osób pokazane zostały w jednym z filmów na kanale youtubera:https://www.youtube.com/watch?v=s8Hil_mRsZM&t=88s

Dodatkowo, aby zachęcić do zmiany tradycyjnej nieporęcznej suszarki na automatycznego domowego pomocnika, Beko oferuję atrakcyjną promocję, dzięki której kupując suszarkę automatyczną, konsument otrzymuje bonus na zakup dodatkowego sprzętu gospodarstwa domowego. Więcej szczegółów dotyczących promocji znajduje się na stronie:

Zobacz więcej na:

Dodatkowe informacje o marce BEKO

Beko to druga największa w Europie marka, która w swojej ofercie posiada wszystkie niezbędne sprzęty domowe m.in.: pralki, lodówki, piekarniki, zmywarki do naczyń, telewizory czy kuchenki elektryczne. Od 2014 roku oficjalny sponsor klubu piłkarskiego FC Barcelona, a od 1 lipca 2018 roku – jego Główny Partner. W 2018 roku Beko zainicjowało kampanię społeczną „Jedz jak Mistrz” z udziałem piłkarzy FCB, która ma na celu pomoc rodzicom w zdrowszym żywieniu dzieci (www.beko.pl/jedzjakmistrz).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele