Nowa kampania Beko porusza ważny temat przestrzeni domowej i wspólnego życia młodych ludzi. W swoich najnowszych spotach promocyjnych Beko w zabawny sposób pokazuje trudy codziennego radzenia sobie z mokrym praniem. Krótkie, humorystyczne filmiki przypominają ,jak tradycyjna suszarka i jej ustawienie w mieszkaniu może nie tylko wpłynąć na naszą codzienność, ale także na potencjalnie ważne momenty życia. Zaciekawieni? Przekonajcie się sami, przed czym może Was uchronić wybór suszarki automatycznej i co wspólnego z praniem ma tytułowa „Kolacja z szefem”: https://www.youtube.com/watch?v=DViog9ZSNPI lub „Ciężka noc”: https://www.youtube.com/watch?v=zLiBMmaSC2U
Aby jeszcze bardziej zwrócić uwagę na problemy związane z tradycyjną suszarką, marka Beko wspólne z pranksterem i youtuberem Bartkiem Usa postanowiła zaskoczyć ludzi w codziennych życiowych sytuacjach: na ulicy, w parku, a nawet w windzie lub na plaży, i w towarzystwie ukrytej kamery przetestować ich gotowość do pomocy przy suszeniu mokrego prania. Jak zareagowali?

Czy Pani z kiosku uległa prośbom o pomoc w suszeniu prania pomiędzy stoiskami z czasopismami? Czy chłodnia może okazać się miejscem idealnym do suszenia prania? Perypetie Bartka Usa i reakcje wkręconych osób pokazane zostały w jednym z filmów na kanale youtubera:https://www.youtube.com/watch?v=s8Hil_mRsZM&t=88s.
Dodatkowo, aby zachęcić do zmiany tradycyjnej nieporęcznej suszarki na automatycznego domowego pomocnika, Beko oferuję atrakcyjną promocję, dzięki której kupując suszarkę automatyczną, konsument otrzymuje bonus na zakup dodatkowego sprzętu gospodarstwa domowego. Więcej szczegółów dotyczących promocji znajduje się na stronie:
Zobacz więcej na:
Dodatkowe informacje o marce BEKO

Beko to druga największa w Europie marka, która w swojej ofercie posiada wszystkie niezbędne sprzęty domowe m.in.: pralki, lodówki, piekarniki, zmywarki do naczyń, telewizory czy kuchenki elektryczne. Od 2014 roku oficjalny sponsor klubu piłkarskiego FC Barcelona, a od 1 lipca 2018 roku – jego Główny Partner. W 2018 roku Beko zainicjowało kampanię społeczną „Jedz jak Mistrz” z udziałem piłkarzy FCB, która ma na celu pomoc rodzicom w zdrowszym żywieniu dzieci (www.beko.pl/jedzjakmistrz).











