Obi ponownie wybiera Zenith

Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrała wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki sklepów Obi w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Obi ponownie wybiera Zenith
Reklama Obi/YouTube, Obi Polska

Obi przedłuża trwającą od 2016 współpracę z Zenithem w obszarze strategii, planowania oraz zakupu mediów online i offline. 

– Na wygraną Zenitha złożyło się wiele czynników, z czego najważniejsze to najlepsza na rynku strategia, doskonałe zrozumienie naszego biznesu, zaangażowanie Zespołu oraz zaufanie, którym darzymy pracujący dla nas od lat team mediowy. Zenith to partner, na którym zawsze można polegać i wierzę, że nasza współpraca przyniesie nam jeszcze wiele kolejnych sukcesów – komentuje Agnieszka Radawiec, dyrektorka marketingu OBI.

Obi – w formule Power of One – współpracuje również z innymi agencjami należącymi do Publicis Groupe: Performics oraz Saatchi & Saatchi.Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max