Kampania „Ogród NAJ” promuje ofertę ogrodową OBI. Komunikacja podkreśla wyjątkowość atrakcyjnych promocji, które mają przyciągnąć uwagę klientów oraz zainspirować ich do zakupów. Idea kreatywna pokazuje, że OBI to miejsce, w którym klienci znajdą wszystko – zarówno szeroki wybór produktów, atrakcyjne promocje, jak i pomoc wykwalifikowanych doradców – wszystko, czego potrzeba na nowy sezon ogrodowy.
Elementem łączącym całą platformę jest para bohaterów, czyli Olga i Michał, do których dołączają ciekawe postaci.
W kampanii „Ogród NAJ” udział wziął aktor Michał Milowicz, wcielający się w rolę grillowego eksperta.
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncepcję kreatywną kampanii, która obejmuje telewizję (spot 30”), radio (spot 15”) social media (TikTok, FB i IG) oraz YouTube.

Reżyserem spotu jest Tomasz Kapuściński, za produkcję odpowiada Lucky Luciano. Postprodukcją zajęli się Xantus oraz Juice.
Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith, a za działania płatne w social mediach – Performics. Obie agencje należą do struktur Publicis Groupe.











