"Mówiliśmy w planie średnioterminowym, że chcemy być blisko zera w 2012 r. Dziś mówimy, że to będzie w roku 2012 albo w 2013, w zależności od decyzji w kwestii stawek MTR " - powiedział Witucki na spotkaniu z dziennikarzami.
Dodał, że w mniejszym stopniu jest to kwestia rozwoju segmentu broadband, który jest ważny dla grupy.
"Broadband wpłynie, ale nie tak znacząco" – powiedział prezes TPSA. Z jego słów wynika, że spółka ma 30% udział w zdobywaniu nowych klientów w tym segmencie, a 35% udział w rynku. W efekcie celem jest osiągnięcie 35% udziału w pozyskiwaniu nowych klientów, co ma zapewnić spółce stabilizację udziałów rynkowych.
"Teraz gra toczy się o klientów z mniejszym dochodem rozporządzalnym. Dlatego stawiamy na Fun Pack, czyli internet z telewizją. Nasz pakiet jest konkurencyjny cenowo do platform" - zaznaczył Witucki.

Podkreślił, że penetracja broadband w polskich gospodarstwach domowych to 45%, a pecetów sięga 60% i o te 15 pkt proc. będzie się starać firma.
Narastająco w I-III kw. 2011 roku spółka miała 1.559 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 111 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 11.198 mln zł wobec 11.758 mln zł.











