Odkryj „delikatność w sercu”! Rusza nowa kampania marki Milka

Każdy z nas kojarzy najdelikatniejszy smak alpejskiego mleka, charakterystyczne fioletowe opakowanie i krowę Lilę. Czekolada Milka sprawia, że rozpływamy się już od 115 lat. W tym roku marka w nowej kampanii „Delikatność w sercu” zachęca do odkrycia na nowo klasycznej tabliczki oraz jej delikatności, którą można znaleźć nie tylko w wyjątkowym smaku i konsystencji, ale przede wszystkim w nas samych. Oprócz spotu TV, który od 1 maja można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, w ramach kampanii będą prowadzone działania na Facebooku, YouTube, VOD, OOH. W działania dla marki są zaangażowane agencje SMG LiquidThread, Big Picture oraz dom mediowy Carat.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Delikatność w sercu” – delikatny smak w każdej kostce

W nowej kampanii „Delikatność w sercu” Milka inspiruje do ujawnienia delikatności kryjącej się w każdym z nas – oraz w każdym fioletowym opakowaniu czekolady Milka! Spot kampanii można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych od 1 maja.

Bohaterem filmu reklamowego jest mały chłopiec, który podczas zabawy w alpejskim parku rozrywki okazuje się za słaby, żeby wygrać w jednej z konkurencji. Jednak podczas spotkania z prawdziwym siłaczem okazuje się, że dzięki wyjątkowemu, niezwykle delikatnemu smakowi czekolady Milka, odkrywa w sobie coś dużo ważniejszego – „Delikatność w sercu”.

Od połowy maja planowane są również działania w social media – do wygrania będą zestawy prezentowe od Milki. Wsparcie kampanii przewidziano także w serwisie YouTube oraz na nośnikach OOH.

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat, natomiast za pomysł i realizację aktywacji konsumenckiej odpowiada agencja  SMG LiquidThread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Ponad stuletnia historia marki 

Pierwsza tabliczka czekolady zawinięta w słynne opakowanie w fioletowym kolorze została wyprodukowana w 1901 roku w Lörrach w Niemczech. W Polsce czekolada Milka dostępna jest od 1993 roku. Początkowo była to klasyczna tabliczka z alpejskiego mleka, ale systematycznie pojawiały się nowe produkty – zaskakujące warianty tabliczek, praliny, a także ciastka.  Symbolem marki jest znana na całym świecie krowa Lila – fioletowa łaciata krowa rasy simentalskiej, najczęściej przedstawiana na tle Alp. Za pomysłodawcę  projektu logo uważa się  Philippe'a  Sucharda, który umieścił wizerunek krowy na etykiecie już w 1922 roku. Początkowo jednak krowa miała „zwyczajne” czarno-białe umaszczenie. 

Czy wiesz, że…?

·    Fioletowy kolor, który jest charakterystyczną wizytówką marki, stanowi obecnie chroniony znak towarowy w wielu krajach europejskich.

·       Krowa Lila z fioletowymi łatami zadebiutowała w 1973 roku – od tego czasu gra jedną z głównych ról w komunikacji marki i ma rzeszę wiernych fanów na całym świecie („cow-munity”).

·       Lila jest prawdziwą gwiazdą (nie tylko) popkultury – w 1995 roku w konkursie w Bawarii, w trakcie którego poproszono 40 tysięcy dzieci o narysowanie krowy, co trzecie dziecko pomalowało swoją krowę w fioletowe łaty.

·    Od początku swojej kariery krowa Lila „zagrała” w ponad 110 reklamach telewizyjnych na całym świecie.

·       Często towarzyszą jej inne zwierzęta – jak np. świstaki, które w Polsce stały się równie popularne za sprawą reklamy z początku XXI wieku. Cytat z reklamy: „A świstak siedzi i zawija je w te sreberka” na stałe wszedł do języka potocznego.

* * *

Mondelez Polska S.A.

Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, od 24 lat obecną na naszym rynku. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, krakersy TUC oraz cukierki Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3300 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce.

Więcej informacji o firmie: www.enjoymdlz.pl oraz na http://eu.mondelezinternational.com/

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online