„Odkryj sekret wygrywania” w promocji Vegety W Smak

Pod hasłem „Odkryj sekret wygrywania” rozpoczęła się promocja Vegety z serii W Smak. Akcję wspierają działania reklamowe przygotowane przez firmy Walk The Line i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach prowadzonej od początku marca promocji Vegety W Smak na opakowaniach przypraw tej marki z serii Classic i Natur znajdują się naklejki z kodami. Po zakupie produktu taki kod należy wysłać SMS-em pod numer 7155. Co godzinę do wygrania jest 5 minutników, a „najszybsi” uczestnicy w danym tygodniu nagradzani będą parowarami.

Finał akcji odbędzie się 10 maja, kiedy do wszystkich biorących w niej udział zostanie wysłane pytanie, a osoba, która najszybciej przyśle poprawną odpowiedź, wygra Citroena C3.

grafika

Promocji towarzyszy kampania reklamowa prowadzona w radiu i internecie. Akcję – na zlecenie firmy Podravka – przygotowały agencja reklamowa Walk The Line (kreacja) i dom mediowy Starcom (zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji