„Odkryj to, co lubisz” w kampanii Big-Active

W internecie ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa herbaty Big-Active. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Odkryj to, co lubisz”, przygotowały i realizują firmy San Markos i OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem kampanii „Odkryj to, co lubisz” jest konkurs, w którym należy w jaki najciekawszy sposób zaprezentować swoje pasje i marzenia z trzech kategorii: „Discover The World”, „Express Yourself” i „Power Of Nature”. Trzech zwycięzców wybranych przez jury będzie mogło zrealizować swoje plany - trzech z nich wybierze jury, a trzech zostanie wyłonionych w głosowaniu internautów. Konkurs, zaplanowany do końca maja, wspierają działania marketingowe w internecie: reklamy richmediowe, displayowe i efektywnościowe oraz aktywności w social media.

grafika

Za strategię, koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja San Markos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące