Nowe logo Panoramy Firm bazuje na poprzedniej wersji znaku, ale zawiera też istotne zmiany. Obok nazwy pojawił się symbol graficzny, tzw. „sticker”, który ma z jednej strony symbolizować rzeczy ważne, o których warto pamiętać, a z drugiej - przez swój okrągły kształt kojarzyć się z panoramicznym spojrzeniem.
Wraz z logotypem wprowadzono też hasło „Odkrywaj blisko. Szukaj lokalnie.”, które ma wskazywać, że użytkownik, będąc w dowolnym miejscu, może w serwisie wyszukiwać ciekawe miejsca i firmy, korzystając z jego wersji na telefon, komputer, tablet i telewizor, a także z papierowego katalogu.
- Dynamiczna czcionka, motyw graficzny oraz charakterystyczne hasło czynią znak bardziej nowoczesnym, wywołującym pozytywne skojarzenia. Nowy logotyp, dzięki wyraźniej czcionce czy grafice, stał się bardziej uniwersalny, można go zastosować w różnej formie w druku, internecie czy w urządzeniach mobilnych - przekonuje Wojciech Komosa, kierownik ds. komunikacji i PR w Eniro Polska. - Logo podkreśla zmianę wizji marki, która chce osiągnąć pozycję symbolu wyszukiwania lokalnego - dodaje.

W listopadzie ub.r. serwisy Panoramy Firm z kategorii wyszukiwarek i katalogów miały 2,42 mln użytkowników i 13 mln odsłon, a z kategorii map i lokalizatorów - 270 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane).











