„Odmień swój look…” – Albedo Marketing dla Schwarzkopf

Ruszyła nowa kampania promocyjna marki Schwarzkopf, prowadzona przez agencję Albedo Marketing. Akcja opiera się na konkursie SMS, w którym mogą wziąć udział konsumentki markowych produktów. Komunikacja „Odmień swój look ze Schwarzkopf” związana jest z patronatem tytularnym marki nad konkursem Schwarzkopf Elite Model Look Polska 2012. Ogólnopolska akcja promocyjna rozpoczęta 1 września potrwa do 31 października.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kupując jeden z promocyjnych produktów marki – Gliss Kur, got2b, Natural & Easy, Palette, Perfect Mousse, Schauma oraz Taft i wysyłając SMS z odpowiedzią na pytanie konkursowe, konsumentki mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Trzy najciekawsze odpowiedzi w całym konkursie wygrywają nagrodę główną o wartości 10 000 zł do wydania na supermodne zakupy. Dodatkowo trzy najciekawsze SMS-y dnia premiowane są kartą upominkową do sklepów H&M o wartości 200 zł.

Celem promocji jest wzmocnienie wizerunku marki Schwarzkopf, jako oferującej najlepszej jakości kosmetyki do pielęgnacji włosów przez powiązanie jej ze światem mody i stylistyki glamour. Marka Schwarzkopf od trzech lat patronuje polskiej edycji najbardziej prestiżowego konkursu w świecie mody, dzięki któremu na międzynarodowe wybiegi trafiły takie gwiazdy, jak: Cindy Crawford, Claudia Schiffer, Gisele Bündchen czy Linda Evangelista. Akcja ma również wpłynąć na wzrost lojalności konsumentek oraz wyróżnienie produktów Schwarzkopf wśród innych kosmetyków do włosów.

Akcji prowadzonej przez Albedo Marketing dla marki Schwarzkopf towarzyszą materiały POS: wobblery, shelfstoppery, headery i displaye, ulotki oraz wsparcie www.

ALBEDO Marketing Sp. z o.o.

Agencja marketingu zintegrowanego Albedo Marketing Sp. z o.o. została założona w 2002 roku, w tym roku obchodzi 10-lecie działalności. Specjalizuje się w opracowaniu, realizacji i wdrażaniu programów lojalnościowych, kompleksowej obsłudze BTL, a także promocjach sprzedaży. Projekty agencji charakteryzują się nieprzeciętną strategią, oryginalnością kreacji, wykorzystaniem unikalnych narzędzi komunikacji oraz szerokim zasięgiem działania przekładającym się na wysokie efekty sprzedażowe. Głównym celem jej 40-osobowego zespołu posiadającego unikalne know-how jest realizacja działań wspierających aktywności sprzedażowe przez wyznaczanie nowych trendów. Albedo Marketing prowadzi nowatorskie działania wyróżnione licznymi nagrodami branży. Agencja jest laureatem nagród: Golden Arrow, Najlepszy Partner w Biznesie, Boomerang oraz Złota Strzała. Do najważniejszych klientów Albedo należą liderzy danej branży m.in.: Nestle, AkzoNobel, Philips Lighting Poland, Whirlpool, BRE BANK SA, TUI, HENKEL, KAMIS i in.

www.albedomarketing.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online