Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej w kampanii podkreśla "odmrożenie" branży OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i podmioty do niej należące oraz jej medialna część, OOHlife.org, rozpoczęły kampanię na ulicach, nośnikach cyfrowych, a także w centrach handlowych. Akcja ma pokazywać, że branża outdooru wraca do stanu sprzed pandemii.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej w kampanii podkreśla "odmrożenie" branży OOH

W ramach kampanii na nośnikach zewnętrznych pojawiły się hasła "Jaśniej świeci słońce OUT OF HOME", "Miło cię zobaczyć OUT OF HOME", "Jeszcze wiele zdziałamy OUT OF HOME".  Kampania wykorzystuje projekty z oczami różnych osób: młodej dziewczyny, dorosłego mężczyzny oraz osoby w średnim wieku, by w ten sposób określić różnorodność społeczeństwa.

- Branża potrzebuje kampanii sprzedażowej, by o sobie przypomnieć, ale też by przypomnieć, że prawdziwe życie toczy się właśnie na zewnątrz naszych domów i jedynym oknem na świat nie może pozostać ekran komputera - wskazuje Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-zewnetrzna-w-2020-roku-zmalala-o-39-proc-najwiecej-nosnikow-ma-ams ##

grafika

Kampania potrwa 2 tygodnie z ewentualnym przedłużeniem, o ile pozwoli na to dostępność nośników. W tej chwili opiera się na znaczącym zaangażowaniu 4 firm: AMS (1 000 cityligtów + nośniki cyfrowe), Business Consulting (50 lokalizacji citylight w GOP I 15 lokalizacji citylight w Krakowie, fullback na autobusach w ilości zależnej od dostępności medium w danym czasie), Jet Line (spot 10 sekund w pętli 60 sekund w sieci MORE - 300 ekranów w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu, spot 15 sekund w pętli 2,5 min na 7 ekranach LED w Warszawie, dwie powierzchnie 12 x 4 m w Warszawie), Warexpo (30 powierzchni na słupach podświetlanych w Warszawie, spot 10 sekund na bliski 1 200 ekranów w Tramwajach Warszawskich, spot 10 sekund na 11 ekranach smart citylight w Warszawie).

grafika

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej z nową kampanią

Kampania została zaprojektowana przede wszystkim na nośniki zewnętrzne OOH i DOOH z odesłaniem na stronę internetową OOHlife.org oraz będzie komunikowana do branży reklamowej i marketingowej na Linkedin.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lockdowny-juz-niestraszne-reklamie-w-2021-roku-wzrost-o-kilka-proc-internet-dogoni-telewizje ##

Projekt graficzny wykonał Wojciech Suchy, a pomysł kampanii jest wspólnym dziełem przedstawicieli firm zaangażowanych w platformę OOHlife.org. Kampania jest również pretekstem do zaprezentowania logo nowej strony internetowej oraz jej identyfikacji graficznej wiodącego koloru: wyrazistego niebieskiego, jak również fontu. Całość zaprojektowała Anna Światłowska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"