Odświeżona „Tina” z nową makietą i większą objętością

W środę 15 października w sprzedaży pojawi się odświeżone wydanie dwutygodnika „Tina” (Wydawnictwo Bauer). Pismo ma teraz większą objętość, zyskało również m.in. nowoczesną makietę, nową kolorystykę i poszerzone działy.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

W warstwie merytorycznej pismo zachowuje swój ekspercki i poradnikowy charakter. Najważniejszym elementem nowej „Tiny” ma być budowanie długofalowych relacji z czytelniczkami. Od tego numeru w piśmie znajdą się dłuższe teksty i pogłębione materiały. Więcej miejsca poświęcono również reportażom o kobietach.

Relaunch pisma podkreślać ma zmiana typu modelki na okładce oraz ilustrowanie materiałów zdjęciami kobiet. W nowym dziale „Metamorfozy czytelniczek” redakcja zaprezentuje, jak w naturalny i bezpośredni sposób zmienić fryzurę, makijaż i stylizację.

grafika

W „Tinie” zmienia się charakter sekcji poświęconej gotowaniu - w każdym numerze zaprezentowane zostaną przepisy przygotowane i przetestowane przez ekspertów oraz czytelniczki. Działy „Podróże”, „Moda”, „Rozrywka”, „Wnętrza i dekoracje” zostały powiększone i zaprojektowane w bardziej elegancki sposób.

Objętość całej Tiny zwiększyła się o 8 stron. Cena w dalszym ciągu wynosi 1,40 zł, natomiast wydanie z książeczką kulinarną można będzie kupić za 2,99 zł.

Relaunch tytułu wspiera kampania reklamowa, która potrwa do końca roku i obejmie ok. 3,5 mln zł. Akcja obejmie telewizję (TVP, TVN, Polsatu oraz IDM Net), radio (RMF FM) i prasę („Tele Tydzień”, „To & Owo”, „Kurier TV”, „Super TV”, „TV14”, „Świat Seriali”, „Naj”, „Świat Kobiety”, „Olivia”, „Kobieta i Życie”, „Chwila dla Ciebie”, „Twoje Imperium”, „Życie na Gorąco”, „Na Żywo”, „Rewia”, „Świat & Ludzie”, „Relaks, Takie jest Życie”).

grafika

Wydawnictwo Bauer zdecydowało się na zmianę komunikacji reklamowej dwutygodnika „Tina”. Od najbliższego numeru sprzedaż pisma wspierać będzie nowy spot reklamowy. Jego produkcję zrealizowała agencja Digit-Art, natomiast zdjęcia wykonała agencja ITC.

Z danych ZKDP wynika, że w I półroczy 2014 roku średnia sprzedaż ogółem „Tiny” wyniosła 264 043 egz. (zobacz wyniki wszystkich dwutygodników).

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"