- Przeobrażenia w magazynie stanowią kolejną odsłonę zmian,które zostały zapoczątkowane pod koniec 2006 roku, w odpowiedzi naprzeprowadzone wówczas badania wśród czytelników - wyjaśniaMałgorzata Walkowska-Geyderowicz, wydawca miesięcznika "Focus". - Zankiet przeprowadzonych wśród naszych czytelników dowiedzieliśmysię, jakie mają potrzeby. Nasz czytelnik jest bardzo wymagający, odpisma oczekuje równocześnie rozrywki i relaksu, a także możliwościpozyskania wiadomości.
- Nasz magazyn chce być drogowskazem dla głodnych wiedzy.Dlatego "Focus" będzie pisał o rzeczach najważniejszych inajciekawszych - w sposób przystępny i prosty - wyjaśnia MichałWójcik, redaktor naczelny magazynu. - "Focus" musi być corazdoskonalszy, zarówno pod względem merytorycznym, jak i graficznym.Chcemy się rozwijać, nadążać za postępem technologicznym,nowinkami, odkryciami naukowymi. Wciąż podnosimy sobie poprzeczkę.Interesujemy się całym światem - powiedział Wójcik. Dzięki zmianom"Focus" obejmie, swym zasięgiem, całe naukowe spectrum.

Zmiany w magazynie miały na celu usprawnienie nawigacji. Dziękitemu pismo jest bardziej nowoczesne i przejrzyste. Zmienionookładkę magazynu w celu lepszej ekspozycji tytułu. Redakcjazapowiada także więcej grafiki i zdjęć. - Nawiązaliśmy kontakt zczołowymi serwisami fotograficznymi, dysponujacymi fotografiąnaukową i infografiką. Efektem są niesamowite ilustracje, którychna polskim rynku do tej pory nie było - podkreśla MichałWójcik.
W magazynie wprowadzono również nowe działy.
PDS: 21 wrześniaCena: 6,90 PLNObjętość: 108 stronNakład: 155 000Wsparcie marketingowe: TV, radio, prasę i Internet. Media planujedom mediowy Starcom.Za kreację odpowiada dział marketingu "Focus".











