Wielokanałowe działania ATL- owe i BTL- owe informują młodychludzi (głównie studentów i zaczynających pracę) o wyjątkowejofercie Banku - koncie osobistym zarezerwowanym dla ludzi przedtrzydziestką. Największym atutem produktu jest jego absolutnadarmowość. Zgodnie z dewizą "młodzi nie płacą", Bank nie pobierażadnych opłat za prowadzenie konta i wydanie do niego karty,idealnej również do płatności internetowych.
Koncepcję kreatywną spina hasło "Nie płacę i już", które jestwyrazem bezkompromisowych dążeń młodych ludzi do znalezieniaoferty, która spełni ich wysokie wymagania. Odpowiedzą Banku jestwłaśnie darmowość konta, jego wyjątkowa funkcjonalność iwielotorowy dostęp (przez Internet, telefon, w oddziale) dowszystkich usług.
Intensywne działania prowadzone przez cały październik obejmąnośniki takie jak: Internet, prasa, outdoor, radio i materiałyPOS.

Prowadzący ze strony klienta - Krzysztof RydelProwadzący ze strony GPD Advertising - Szymon NesselSzef grupy kreatywnej - Bartek KalugaArt. Direktor - Ela PiątkowskaCopywriter - Bartek Kaluga.











