Ofensywa Extreme Sports

Kanał Extreme Sports ma zamiar rozszerzyć swoją ofertę uruchamiając 1 stycznia 2006 roku przekaz dedykowany dla Polski.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach polskiego przekazu prezentowane będą specjalnie zrealizowane programy dotyczące wydarzeń lokalnych oraz materiały promocyjne, uruchomiona zostanie także polskojęzyczna wersja strony www.extreme.com. Wsparcie mają zapewnić lokalne działania z zakresu marketingu i PR prowadzone przez wyspecjalizowaną agencję - firmę Program.

W październiku br. kanał został włączony do oferty programowej platformy satelitarnej Cyfrowy Polsat. Tym samym Extreme Sports Channel stał się jednym z trzech kanałów sportowych dostępnych w nowym na platformie, bardzo atrakcyjnym dla kibica sportowego, Pakiecie Sport.

"Dzięki włączeniu do naszej oferty kanału Extreme Sports proponujemy naszym abonentom jeszcze więcej sportowych dyscyplin, niezwykle widowiskowe relacje i ogromne dawki emocji. Właśnie dlatego program ten doskonale komponuje się z pozostałymi propozycjami naszego Pakietu Sport - kanałami Polsat Sport Extra i ESPN Classic Sport." - podkreśla Andrzej Matuszyński, Dyrektor Marketingu i Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu S.A.

Kanał Extreme Sports zamierza cały czas poszerzać swój zasięg. Polska jest najnowszym po Wielkiej Brytanii i Afryce Południowej krajem odbierającym przekaz dedykowany.

Phil Jones, Dyrektor Zarządzający Extreme Sports Channel powiedział: "Jesteśmy zdecydowani rozszerzać swoją obecność na świecie, a jednocześnie pogłębiać związki z poszczególnymi obszarami włączając do naszej oferty programy i działania marketingowe dopasowane do oczekiwań lokalnego widza. Polska jest dla nas bardzo ważnym rynkiem i zamierzamy zacieśniać więzy łączące nas z tamtejszymi odbiorcami."

Sprzedażą reklam i zdobywaniem sponsoringów dla kanału zajmie się dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media, jedna z wiodących w tej branży na polskim rynku firm, do której klientów należy National Geographic, Reality TV, Canal+ i Jetix (w sumie 19 kanałów).

Marcin Broszko, Dyrektor Zarządzający AT media, stwierdził: "Z perspektywy rynku reklam trzeba stwierdzić, że kanał Extreme Sports wybrał doskonały moment na uruchomienie przekazu dedykowanego dla Polski. Sporty ekstremalne przeżywają boom i coraz więcej firm docenia ich nośność jeśli chodzi o próby dotarcia do odbiorców w wieku 16-34 lat."

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online